ایزدیار: اگر به توکیو نروم برای افتخارآفرینی در پاراآسیایی چین تلاش می‌کنم


قهرمان شنا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: هر چند حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو یکی از مهم‌ترین اهداف من است، اما اگر شرایط اعزام فراهم نشود، تلاش خواهم کرد در پاراآسیایی چین افتخارآفرینی کنم.

11/23/2020 9:12:11 AM
کد خبر: 5321

قهرمان شنا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: هر چند حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو یکی از مهم‌ترین اهداف من است، اما اگر شرایط اعزام فراهم نشود، تلاش خواهم کرد در پاراآسیایی چین افتخارآفرینی کنم.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، شاهین ایزدیار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمریناتش در استخر آزادی و این که آیا با محدودیت‌های جدید تمریناتش هم‌چنان ادامه دارد یا خیر؟ اظهار کرد: تمریناتم در استخر آزادی به صورت انفرادی هم‌چنان پابرجاست و هر روز صبح به مدت ۲ ساعت از ۱۰ تا ۱۲ شنا می‌کنم، البته در یک ماهی که تمرینات خود را شروع کردم آمادگی نسبی خود را بعد از ۷ ماه دوری از آب پیدا کردم و شرایطم طبق نظر مربی تیم ملی راضی کننده است.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید چه زمانی آمادگی ایده‌ال خود را پیدا کنید، افزود: چند ماه زمان نیاز است تا دوباره بتوانم به اوج آمادگی برسم، البته چون در حال حاضر مسابقه‌ای وجود ندارد تمریناتم را به صورت هدفمند دنبال می کنم تا ۷ ماه دوری از تمرینات را جبران کنم.

ایزدیار هم‌چنین پیرامون این پرسش که آیا نگرانی برای ابتلا به بیماری کرونا ندارید؟ گفت: در استخر آزادی پروتکل‌های بهداشتی به حدی رعایت می‌شود که جای هیچ گونه نگرانی نیست، هر چند فشار تمرینات سطح ایمنی بدن را کاهش می‌دهد، اما چاره‌ای نیست و باید سختی‌ها را تحمل کنم تا پیش از این دچار افت نشوم.

قهرمان شنای بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در صدمتر قورباغه در پاسخ به این پرسش که اگر شرایط اعزام شما به توکیو فراهم نشود، باز هم انگیزه برای تداوم تمرینات خود دارید یا خیر؟ افزود، من سعی می‌کنم تمرکز خود را روی چنین مسائلی معطوف نکنم و تمریناتم را با جدیت دنبال کنم، حتی اگر شرایط اعزامم به توکیو فراهم نشود تلاش خواهم کرد برای بازی‌های پاراآسیایی چین خود را آماده و با رکوردشکنی در این مسابقات دوباره افتخارآفرینی کنم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.