قطبی: پرسپولیس اگر با دل شیر بجنگند، قهرمان آسیا می‌شود


سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در آسیا تیم ناشناخته‌ای نیست و حتی تیم‌های شرق آسیا، پرسپولیس را به خوبی می‌شناسند.

12/15/2020 9:32:13 PM
کد خبر: 5417

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: پرسپولیس در آسیا تیم ناشناخته‌ای نیست و حتی تیم‌های شرق آسیا، پرسپولیس را به خوبی می‌شناسند.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، افشین قطبی با بیان این که همه منتظر فینال لیگ قهرمانان هستیم، افزود: اطمینان دارم، بازیکنان پرسپولیس با دل شیری که دارند می‌توانند به شکلی در زمین بازی کنند که تیم حریف برابر اراده آن‌ها زانو خواهد زد.

سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: مجموعه تیم فوتبال پرسپولیس، این راه سخت را با وجود تمام موانع و کارشکنی‌هایی که دیگران برابرش انجام داده‌اند، طی کرده‌اند و متوقف نشدند. اطمینان دارم با همین روحیه در روز فینال، قهرمانی‌آسیا را به طرفداران پرسپولیس و فوتبال ایران هدیه خواهند کرد. من بی‌صبرانه منتظر بالا بردن جام قهرمانی‌آسیا توسط سیدجلال حسینی هستم. پرسپولیس و او کاملا استحقاق دریافت این جام را از خود نشان داده‌اند. 

قطبی اضافه کرد: در روز فینال هر بازیکن پرسپولیس یک نفر نخواهد بود، بلکه در طول مسابقه هر یک از آن‌ها به قدر چند نفر می‌دود. انرژی مثبت تمام ایرانیان در روز فینال، همراه این سرداران سرخ خواهد بود و قهرمانی لیگ قهرمانان، کم‌ترین پاداش برای این شیرمردان پرسپولیس است.

او در پایان تصریح کرد: صحبتم را خطاب به اعضای تیم پایان می‌دهم که در فینال هر مقامی که کسب کنند، برای تمام پرسپولیسی‌ها، قهرمان واقعی هستند. اگر با دل شیر بجنگند، قهرمان آسیا خواهند شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.