مربی بدنساز سابق رونالدو: او تا 40 سالگی می‌تواند بازی کند


2/6/2021 11:18:11 AM
کد خبر: 5804

به گزارش سارنا به نقل از فارس، امروز تولد 36 سالگی رونالدو است و این بازیکن در این توانسته بهترین آمارها را در بیانکونری به ثبت رساند.یوونتوس در پیام تبریک خود برای کریستانو نوشت: این بازیکن اثبات کرد که سن فقط یک عدد است.

حالا نوبت به «جیووانی موئاری» رسیده تا از تمرینات مناسب و اندام کم‌نظیر رونالدو صحبت کند.

مدیر بدنسازی سابق رئال مادرید که در دوران آنچلوتی این سمت را برعهده داشت، در خصوص رونالدو گفت: وقتی او به ایتالیا رسید، من گفتم که می‌تواند دوباره بدرخشد و این هم شد و توانست به گلزنی خود ادامه دهد. او روشی را که در مادرید ما برای او پایه‌گذاری کرده‌ بودیم را دنبال کرد و از «استراحت» به عنوان بخشی اساسی در تمرینات استفاده کرد.

وی ادامه داد: استراحت فقط معنایش خوابیدن نیست. نباید منفعل باشی و باید بتوانی تمرینی مشخص را در زمان استراحت انجام دهید. این تمرینات باعث می‌شود که ماهیچه و ذهنیت شما به سطح آمادگی برسد و عضلاتتان سلامت بمانند.

مائوری گفت: من با فوتبالیست‌های زیادی کار کرده‌ام مثل مالدینی، کاستاکورتا و وقتی به پاریس رفتم می‌دانستم که زلاتان هم تا 40 سالگی می‌تواند بازی کند. ایبرا با وجود اینکه 100 کیلوگرم وزن دارد ولی می‌تواند تحرک زیادی داشته باشد. کریستیانو رونالدو نیز مثل اوست و می‌تواند تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.