سپاهان سه امتیاز و صدر را از آبی‌ها گرفت/پرسپولیس بیخ گوش استقلال


دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال در شرایطی با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید که آبی پوشان با از دست دادن سه امتیاز این دیدار صدر جدول را هم از دست دادند.

2/14/2021 9:29:46 AM
کد خبر: 5851

به گزارش سارنا به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه امروز شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر زردپوشان به پایان رسید. سجاد شهباززاده (۱۴) و سروش رفیعی (۳۶) برای سپاهان گل زدند.

این دو تیم که رده‌های اول و دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده‌اند در شرایطی جدال حساس خود را آغاز کردند که صنعت نفت به عنوان یکی از تعقیب کنندگان آنها برابر ماشین سازی تن به شکست داده بود.

تیم فوتبال سپاهان در دیدار با استقلال

استقلال هر چند مهمان بود اما در ۱۰ دقیقه ابتدایی این دیدار دو موقعیت خوب را توسط اسماعیلی و مطهری از دست داد و در مقابل سپاهان هم توسط حسینی صاحب یک موقعیت خوب شد که راه به دروازه استقلال نبرد.

تیم فوتبال استقلال در دیدار با سپاهان

در دقیقه ۱۴ این دیدار سجاد شهباززاده دروازه تیم سابق خود را باز کرد و در حالی که چهار مدافع استقلال درون محوطه شش قدم ایستاده بودند او از غفلت آنها استفاده کرد و با یک ضربه آرام توپ ارسالی از جناح راست را وارد دروازه رشید مظاهری کرد.

در ادامه دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما این سپاهان بود که از موقعیت‌هایش در ضد حمله بهتر استفاده کرد و در دقیقه ۳۶ روی پاس عالی سروش رفیعی که قصد داشت توپ را به شهباززاده برساند به طور مستقیم به گل دوم رسید تا رفیعی هم دروازه استقلال را باز کند.

نیمه دوم برای هر دو تیم هجومی آغاز شد و در همان پنج دقیقه ابتدایی می‌توانستند بر تعداد گل‌های این بازی اضافه کنند. استقلال توسط مرادی در دقیقه ۴۸ صاحب یک موقعیت تک به تک شد اما تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان سپاهان توپ را دفع کنند. زردپوشان میزبان هم صاحب یک موقعیت خوب شدند تا بر تعداد گل‌های خود اضافه کنند اما شهباززاده نتوانست در آخرین لحظات به توپ برسد.

وریا غفوری و امید نورافکن در این دیدار بارها با یکدیگر بر سر توپ درگیر شدند

در دقیقه ۶۰ و پس از آنکه محمود فکری به این نتیجه رسید خط دفاعی اش بسیار پر اشتباه و عصبانی کار می‌کند، سیاوش یزدانی و عارف غلامی را از زمین بیرون کشید و محمدحسین مرادمند و محمد نادری را جایگزین آنها کرد. ضمن اینکه احمد موسوی هم جایگزین مهدی مهدی پور شد.

استقلال که در این دیدار بی برنامه و بی هدف تر از دیدارهای قبلی روی دروازه حریف حمله می‌کرد پس از آنکه تعویض‌هایش جواب نداد و نتوانست اختلاف را کم کند، در دقیقه ۸۰ مسعود ریگی را به جای آرش رضاوند به ترکیبش اضافه کرد تا شاید گل‌های خورده را جبران کند.

در دقایق پایانی استقلال از نیمه زمین سپاهان فشار را روی دروازه حریف گذاشت تا بتواند قفل دروازه حریف را باز کند اما توان هجومی این تیم آنقدر نبود که بتواند دروازه میزبان را با خطر جدی مواجه کند.

با این پیروزی سپاهانی‌ها ۲۸ امتیازی شدند و جای استقلال را در صدر گرفتند و آبی پوشان ۲۶ امتیازی باقی ماندند و به رده دوم سقوط کردند. در صورتی که پرسپولیس در دیدار روز یکشنبه برابر پیکان به برتری برسد جای استقلال را در رده دوم خواهد گرفت و آبی‌ها به رده سوم سقوط خواهند کرد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.