پایان دهمین جشنواره مد و لباس فجر/ برندگان ۱۱ اسفند معرفی می‌شوند


دهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، امروز شنبه دوم اسفند ماه به پایان رسید. مراسم اختتامیه و معرفی بندگان این دوره دوشنبه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

2/21/2021 9:04:34 AM
کد خبر: 5902

دهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، امروز شنبه دوم اسفند ماه به پایان رسید. مراسم اختتامیه و معرفی بندگان این دوره دوشنبه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

به گزارش سارنا به نقا از ایسنا و به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، امروز شنبه دوم اسفند ماه پس از پنج روز نمایش طرح‌های برتر ارائه شده به دهمین جشنواره مد و لباس فجر، برگزاری ده‌ها وبینار و کارگاه آموزشی داخلی و بین‌المللی، برگزاری مسابقه زنده طراحی لباس با عنوان «از ایده تا اجرا» و فراهم کردن زمینه تبادل نظر و ارتباط بین طراحان، صنعتگران و عموم علاقه‌مندان و فعالان عرصه مد و لباس کشور، دهمین جشنواره مد و لباس کشور به پایان رسید.

اگر چه پاندمی کووید ۱۹ زمان و مکان برگزاری این جشنواره مهم فرهنگی را محدود و موجب شد محل جشنواره از بوستان گفت‌وگو به برج آزادی تغییر کند، اما در مدت محدود برگزاری، این دوره از جشنواره با استقبال خوب طراحان به ویژه طراحان شهرستانی مواجه شد.

در این دوره که با موضوع «بهشت کاشان» برگزار شد، دو هزار و ۱۰۰ اثر در شش بخش طراحی لباس، زیورآلات، کیف و پاپوش، علمی ـ دانشگاهی، صنعت و فناوری و بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری، آثار برتر به بخش تالار نمایش جشنواره راه یافت و طی پنج روز در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفت.

مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی روز ۱۱ اسفند ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.