آسیب کرونا به ۷۰ درصد مشاغل خدماتی/ با واکسیناسیون عمومی فاصله داریم


نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ۷۰ درصد مشاغل در حوزه خدماتی کشور در اثر شیوع کرونا آسیب دیده‌اند و خیز چهارم کرونا می‌تواند خسارت‌های بیشتری را به کشور تحمیل کند.

3/9/2021 9:35:55 AM
کد خبر: 6058

به گزارش سارنا به نقل از سارنا، ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: با آنکه مقادیر کمی واکسن کرونا به کشور وارد شده اما عملا واکسیناسیون عمومی آغاز نشده است ولی مردم عادی‌انگاری نسبت به ویروس کرونا دارند در حالی که فقط گروه‌های خاص و افراد معدود واکسن دریافت کرده‌اند ولی باید بدانیم که خیلی با واکسیناسیون عمومی جامعه فاصله داریم.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا یکسال بعد از تزریق واکسن هم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم لذا حداقل تا یکسال آتی همچنان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم بایستی در دستور کار باشد.

اسماعیلی افزود: در آستانه نوروز ۱۴۰۰ باید تجمعات و دید و بازدیدها از زندگی‌های مردم حذف شود تا بتوانیم در بهار و تابستان سال آینده جامعه‌ای سالم داشته باشیم و بدانیم که خیز چهارم کرونا می‌تواند ضربه مهلکی را به اقتصاد کشور و معیشت مردم وارد کند.

وی تصریح کرد: ۷۰ درصد مشاغل در حوزه خدماتی کشور در اثر شیوع کرونا آسیب دیده‌اند و خیز چهارم کرونا می‌تواند خسارت‌های بیشتری را به کشور تحمیل کند ولی بدانیم که درآمد خیلی از مردم استان‌ها و شهرستان‌ها به گردشگری وابسته است که در اثر بیکاری و ورشکستگی که ناشی از اثرات خیزهای اول تا سوم کرونا در کشور به وجود آمده آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی زیادی را وارد کرده است.

وی در پایان گفت: مردم باید به خاطر خانواده‌های خود و کسب و کارشان و اقتصاد کشور بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصرار ورزیده و بدانند با کمک عموم جامعه است که فقط می‌توانیم از پیچ خطرناک فعلی بگذریم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.