گل‌محمدی عنوان کرد: همه چیز را علیه پرسپولیس طراحی کرده بودند/ دلیل توقف سرخپوشان


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که دلیل تساوی سرخپوشان چمن بلند زمین بود، گفت: فکر می کنم از قبل طراحی شده بود و برای آنهایی که چنین کاری را انجام دادند واقعا متاسفم.

4/4/2021 8:51:33 AM
کد خبر: 6183

به گزارش سارنا به نقل از مهر، یحیی گل محمدی پس از تساوی یک - یک امروز پرسپولیس مقابل پدیده مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا از استقبال گرم هواداران خوب پرسپولیس در مشهد تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی با نماینده مشهد در لیگ برتر افزود: بازی زیبایی بود. نیمه اول یکطرفه به سود ما بود. چند موقعیت گلزنی خوب داشتیم تا به گل برسیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. برای خودم سوال است که چرا از روی یک اوت دستی گل خوردیم. البته آن اوت هم به اشتباه برای حریف گرفته شد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم هرچه موقعیت داشتیم تنها به یک گل رسیدیم. از آن روزها بود که قرار نبود به گل برسیم. دلیل اصلی آن هم چمن بلند ورزشگاه امام رضا (ع) بود.

او با انتقاد از وضعیت چمن محل برگزاری بازی تصریح کرد: بلند بودن چمن واقعاً برایم عجیب بود. بازیکنان خوب و فنی در هر دو تیم بودند. ورزشگاه هم بسیار زیبا است اما چمن بازی خیلی بلند بود. برای کسانی که این کار را کردند متاسفم. دو سال در مشهد مربیگری کردم و هرگز چنین چمن بلندی را ندیده بودم.

یحیی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید عمدی در کار بوده است گفت: فکر می‌کنم از قبل طراحی شده بود و برای آنهایی که چنین کاری را انجام دادند واقعاً متاسفم. برای ناظر بازی هم متاسفم چون می‌داند باید قبل از بازی در زمین حاضر شود و هیچ اقدامی در این راستا نشد. فکر می‌کنم صد درصد از قبل طراحی شده بود.

سرمربی پرسپولیس درباره تغییرات پدیده که سابقه مربیگری اش را دارد تاکید کرد: از زمانی که من بودم تغییرات زیادی در بازیکنان و مدیریت خود داشته است. پدیده نیاز به آرامش دارد. آقای حمیداوی هم برای این تیم زحمت کشیده بود. خودم فکر می‌کردم با آرامش همه چیز حل شود و مشکلی برای این تیم رقم نخورد. به هر حال من خاطرات خوشی از این تیم دارم و همیشه برای پدیده آرزوی موفقیت می‌کنم.

یحیی درباره اینکه آیا موقع بدی از پدیده نرفت پاسخی نداد و گفت: رفتن من با توافق طرفین بود. فکر می‌کنم هنوز دو قسط از چک مربوط به حضورم در پرسپولیس باقی مانده است.

او درباره خریدهای پرسپولیس تاکید کرد: تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان آسیا می آیند با امکانات خیلی خوب وارد این مسابقات می‌شوند اما به هر حال به خاطر مشکلات اقتصادی که باشگاه‌های ایرانی درگیر شده‌اند مانع از حضور خارجی‌ها شد. فکر می‌کنم این موضوع روی کیفیت تیم‌های ایرانی بخصوص باشگاه‌های عربی که هزینه می‌کنند تاثیر بگذارد اما بازیکنان ما نشان دادند غیرت ایرانی می‌تواند بر پول غلبه کند اما همیشه ممکن است این اتفاق نیفتد.

یحیی درباره بازگشت عیسی ال کثیر و حضور کوتاه مدت خود در این بازی یادآور شد: حواس ما به او هست. زحماتی که او برای پرسپولیس کشید را فراموش نمی‌کنیم. او با پای شکسته چند بازی در آسیا حضور داشت. عیسی را رفته رفته آماده بازی کردن می‌کنیم چون مدتی در کنار ما حضور نداشت.

وی درباره غیبت فرشاد فرجی افزود: او مشکوک به کروناست و وضعیت او در روزهای آینده مشخص می‌شود.

سرمربی سرخپوشان درباره مشکل گلزنی تیمش و عدم موفقیت مهدی عبدی در باز کردن دروازه خالی پدیده گفت: بعد از اینکه لیگ تعطیل شد تیم‌ها از شرایط مسابقه دور شدند. فکر می‌کنم وضعیت امروز دو دلیل اصلی دارد / یکی از آنها دوری از مسابقات وی دیگری چمن ورزشگاه که عجیب بود.

یحیی درباره عدم استفاده از بازیکنان ملی پوش پرسپولیس گفت: احمد نورالله‌ی و وحید امیری نود دقیقه بازی کردند و کمی خسته بودند. فشار زیادی در سال گذشته روی این بازیکنان آمده است. ما از خرداد ماه پارسال بدون استراحت بازی داشتیم. برنامه ریزی ما خیلی سنگین بوده است. سعی می‌کنیم تقسیم انرژی کنیم و بتوانیم از تمام آنها به خوبی استفاده کنیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.