آخرین وضعیت بوکسورهای جوان، یک روز مانده به مسابقات جهانی


سرمربی تیم بوکس جوانان ایران با اعلام رضایت از شرایط فعلی بوکسورها، اظهار کرد: اگر ملی‌پوشان ایران شرایط روحی فعلی خود را حفظ کنند، مبارزات خوبی انجام خواهند داد.

4/11/2021 2:36:05 PM
کد خبر: 6232

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران با اعلام رضایت از شرایط فعلی بوکسورها، اظهار کرد: اگر ملی‌پوشان ایران شرایط روحی فعلی خود را حفظ کنند، مبارزات خوبی انجام خواهند داد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، تیم‌ ملی بوکس جوانان ایران به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ لهستان، روز گذشته وارد این کشور شده و هم اکنون در شهر گیلتس محل برگزار مسابقات اسکان دارد. 

رضا مهدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم جوانان ایران توضیح داد: ما دیروز بعد از ظهر به لهستان رسیدیم و امروز باید مدارک بوکسورها را تحویل مسئولان مسابقات دهیم تا مقدمات را برای انجام مراسم قرعه کشی فردا آماده کنند.

او افزود: تیم‌های خوبی در این دوره حضور دارند و همه تیم‌های مطرح جهان اینجا هستند که امیدوارم بچه‌های ما هم خوب کار کرده و دست پر به کشور برگردند.

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران، درباره شرایط روحی بوکسورها نیز گفت: خوشبختانه بوکسورهای ما شرایط خوبی دارند، اما آن چیزی که مهم است امیدواریم در روز مسابقه به قول بوکسورها،  رینگ زده نشوند و از لحاظ روحی شرایط خوب خود را روی رینگ حفظ کنند.

او ادامه داد: به هر حال مسابقات جهانی میدان بزرگی است و در این دوره هم تعداد تیم‌ها زیاد است و همه تیم‌های قدرتمند آمده‌اند. چند تیم هم برای اولین بار است که در این مسابقات بزرگ شرکت کرده‌اند. کار سختی در پیش داریم و امیدوارم بوکسورهای خوب ما نتایج مطلوبی به دست آورند.

سرمربی تیم بوکس جوانان، در پاسخ به این سوال که آیا شرایط بوکسورها از نظر روحی مناسب رینگ جهانی است؟ اظهار کرد: اگر بچه‌ها شرایط فعلی خود را حفظ کنند موفق خواهند شد اما میدان جهانی بزرگ است و همانطور هم که می‌دانید ما تا کنون مدال جهانی در هیچ رده سنی نداشته‌ایم. البته بچه‌ها اگر شرایط روحی روانی خود را حفظ کنند مطمئن باشید مبارزات بدی نخواهند داشت.

او در مورد برنامه تمرینی بوکسورها نیز گفت: روز ‌گذشته ما ساعت دوازده و نیم رسیدیم و ساعت پنج یک تمرین را داشتیم. امروز هم یک جلسه تمرینی را بعد از ظهر برگزار خواهیم کرد.

مهدی‌پور درباره شرایط اسکان تیم ایران نیز گفت: تیم در هتل پنج ستاره است و خوشبختانه شرایط اسکان خوب است. منتظر هستیم تا فردا قرعه کشی انجام شده و ملی‌پوشان رقبای خود را بشناسند. امیدوارم بچه‌ها نتایج خوبی را کسب کنند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.