نیلی احمدآبادی: ایجاد کارگروه‌های تخصصی در دانشگاه تهران برای ورود به مباحث الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت


رئیس دانشگاه تهران گفت: امیدواریم با ایجاد کارگروه‌های تخصصی و ارائه نظرات مستند و علمی بتوانیم با ورود به مباحث الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت نقش مؤثری داشته باشیم.

10/22/2018 9:18:49 AM
کد خبر: 63

به گزارش سارنا، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت دانشگاهیان و ارائه پیشنهادات جدید به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: این الگو باید در اختیار دانشگاه قرار بگیرد ضمن اینکه اساتید و محققان دانشگاه تهران و مراکز پژوهشی وابسته به آن، این آمادگی را برای اعلام نظر در این زمینه دارند.

وی افزود: در دانشگاه تهران تلاش می‌شود مشارکت همکاران در موضوعات مختلف کشور که مربوط به مشکلات و معضلات است به کار گرفته شده و این همکار‌ی‌ها بیشتر شود.

رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: امیدواریم به شیوه ایجاد کارگروه‌های تخصصی و ارائه نظرات مستند و علمی بتوانیم با ورود به مباحث الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نقش مؤثری در این زمینه با ارائه پیشنهادات کارشناسی داشته باشیم.

نیلی احمدآبادی گفت: هر چه نظرات دانشگاه‌ها در موضوعات مربوط به توسعه و پیشرفت کشور بیشتر باشد می‌تواند منجر به پخته شدن پیشنهادات و راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات شود.

وی در پایان گفت: دانشگاه تهران همواره وظیفه خود می‌داند تا با مشارکت در موضوعات کشوری مانند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت نقش و وظیفه خود را نسبت به جامعه ایفا کند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.