ارتش رژیم صهیونیستی: حماس دقت راکت‌هایش را بالا برده است


یک افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی گفت که حملات راکتی روزهای اخیر از سوی غزه نشان از بالا رفتن دقت این راکت‌ها دارد.

4/25/2021 4:03:42 PM
کد خبر: 6357

به گزارش سارنا به نقل از فارس، یک افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی بدون ذکر نام خود به یک روزنامه عبری‌زبان گفت که جنبش حماس دقت راکت‌های خود را افزایش داده است.

به نوشته وبسایت عرب48، او به روزنامه یدیعوت آحارانوت گفت که این مسأله در حملات راکتی روزهای گذشته از منطقه غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مشهود بود. با این حال او مدعی شد که طبق بررسی‌های ارتش رژیم اسرائیل، حماس هنوز با تغییر موازنه قوا به نفع خود فاصله دارد.

به گفته این مقام نظامی صهیونیستی، ارتش این رژیم تلاش دارد موشک‌ها و راکت‌های حماس را نابود کند و در مقابل نیز تلاش نیروهای مقاومت در غزه برای توسعه راکت‌هایشان ادامه دارد.

به ادعای وی از 40 راکت شلیک شده در دو روز گذشته، 9 فروند به سمت مناطق صهیونیست‌نشین و شهرک‌ها حرکت کرده‌اند و از این تعداد گنبد آهنین توانسته هفت فروند را هدف قرار دهد و دو راکت نیز به ساختمان‌های شهرک‌های صهیونیست‌نشین اصابت کرده و موجب وارد آمدن خسارت شده است.

او سپس افزود: «این بدین معناست که ۲۲ درصد راکت‌های شلیک شده دقیق هستند و طبق بررسی ارتش اسرائیل، اگر حماس در یک درگیری نظامی روزی ۱۰۰۰ راکت شلیک کند، ۲۰۰ فروند از آن‌ها دقت هدف دارند و اگر درصد موفقیت گنبد آهنین انهدام ۸۵ الی ۹۰ درصد راکت‌ها باشد، بدین معناست که در صورت درگیری دهها راکت به مناطق مسکونی برخورد خواهد کرد.»

این فرمانده ارتش صهیونیستی سپس تأکید کرد: «این موضوع زمانی که است که جنگ صرفا در برابر غزه باشد و حزب‌الله لبنان در درگیری‌ها مشارکت نکند.»

حوادث روزهای گذشته در بیت‌المقدس و درگیری گسترده مأمروان رژیم صهیونیستی با فلسطینی‌ها موجب واکنش گروههای مقاومت در غزه شده و در دو روز گذشته دهها راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک شده است.

جنبش حماس نیز امروز در واکنش به اتفاقات قدس بیانیه‌ای چند بندی صادر کرد و از گروه‌های مقاومت در نوار غزه خواست، دست به ماشه باشند و موشک‌هایشان را آماده کنند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.