شهرهای مختلف فلسطین اشغالی صحنه انتفاضه فلسطینیان در برابر صهیونیست‌ها


شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین نیز شامگاه سه شنبه شاهد انتفاضه و مقاومت فلسطینیان و عرب‌های ساکن آنجا با صهیونیست‌های اشغالگر بود.

5/12/2021 7:58:48 AM
کد خبر: 6472

به گزارش سارنا به نقل از فارس، چندین شهر فلسطین اشغالی از جمله اللد، رهط و کفر قرع و عکا، رمله، طمره، یافا وام الفحم  نیز شامگاه سه شنبه صحنه درگیری میان عرب‌ها و فلسطینیان با صهیونیست هاست.

شهردار شهر اللد در سرزمین‌های اشغالی خبر داد که کنترل  این شهر کاملا از دست رفته و خیابان‌های شهر شاهد جنگ داخلی میان فلسطینیان و صهیونیست‌هاست.

وی از نتانیاهو خواست ارتش را برای کنترل اوضاع به این شهر اعزام کند و به دنبال آن نتانیاهو اعلام کرد که در نشستی با وزیر جنگ و وزیر امنیت داخلی این رژیم توافق شده است که نیروهایی از گارد مرزی رژیم صهیونیستی به شهر اللد اعزام شوند.

مقامات صهیونیستی همچنین اعلام کردند که در اللد حالت فوق العاده اعلام شده است.

در منطقه وادی عاره در سرزمین‌های اشغالی هم، فلسطینیان به اتوبوس حامل نظامیان رژیم صهیونیستی که به سمت مرزهای غزه در حرکت بود، حمله کردند.

در یافا نیز نیروهای امنیتی رژیم ثهیونیستی هدف تیراندازی قرار گرفتند.

از ام الفحم از دیگر شهرهای اشغالی ۱۹۴۸ نیز گزارش شده که درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها جریان دارد و فلسطینیان ساکن آنجا تظاهرات گسترده‌ای را علیه حمله اسرائیل به غزه برگزار کردند و در برابر حملات صهیونیست‌ها جانانه ایستاده‌اند.

در همین حال شهرک سنجل در نزدیک رام الله در کرانه باختری نیز شامگاه سه شنبه شاهد حمله شهرک نشینان صهیونیست به منازل فلسطینیان بود.

در بخش قدیمی قدس نیز در درگیری میان نظامیان اشغالگر با فلسطینی‌ها، پانزده فلسطینی زخمی شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری‌های مناطق مختلف کرانه باختری دستکم 245 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر زخمی شدند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.