آغاز پخش فیلم های مستند کاندیداها از دوشنبه/ هر نامزد 2 فیلم


پخش اولین سری از فیلم های مستند کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از روز دوشنبه 10 خردادماه آغاز می شود.

5/29/2021 8:32:44 AM
کد خبر: 6574

به گزارش سارنا به نقل از فارس، خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، طبق جدول قرعه کشی شده برنامه های نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، هر کاندیدا می تواند 2 مستند از خود با مدت زمان 30 دقیقه برای پخش آماده کند.

بنا بر این گزارش، این مستندها هرکدام 30 دقیقه زمان دارند و ساعت 20 از شبکه یک سیما روانه آنتن خواهند شد. اولین مستند روز دوشنبه -10 خردادماه- پخش می شود و به امیرحسین قاضی زاده اختصاص خواهد داشت.

دومین مستند متعلق به عبدالناصر همتی است و سومین مستند نیز به محسن رضایی اختصاص دارد. چهارمین مستند درباره سعید جلیلی خواهد بود و پنجمین اثر نیز با موضوع زندگی حجت الاسلام رئیسی پخش خواهد شد. محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی نیز به ترتیب نفرات بعدی هستند که فیلم های مستند راجع به آنها روانه آنتن خواهد شد.

همچنین دور دوم این فیلم های مستند با یک روز وقفه و پس از برگزاری اولین مناظره با همین ترتیب از هجدهم خردادماه پخش خواهد شد. با این تفاوت که در روزهای 21 و 25 خردادماه نیز مستندها به دلیل پخش مناظره میان کاندیداها پخش نخواهند شد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.