تعطیلی اصناف به علت پیک پنجم کرونا از امروز


رئیس اتاق اصناف تهران گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا به علت آغاز پیک پنجم کرونا اصناف گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 تعطیل و مجاز به فعالیت نیستند.

7/4/2021 11:37:58 AM
کد خبر: 6812

به گزارش سارنا به نقل از فارس، قاسم نوده فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در تهران گفت: با توجه به آغاز پیک پنجم کرونا و وضعیت قرمز در تهران فعالیت گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ممنوع اعلام شده است.

رئیس اتاق اصناف تهران درباره جزئیات تعطیلی اصناف به علت آغاز پیک پنجم کرونا در کشور اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا مشاغل گروه های 2، 3 و 4از امروز یکشنبه 13 تیرماه 1400 تا زمانی که شهر تهران از وضعیت قرمز خارج شود، تعطیل است و در این مدت فقط مشاغل مشمول گروه یک مجاز به فعالیت هستند. 

وی بیان داشت: بنابراین در این مدت مشاغل ضروری مانند دستگاه‌های خدمات رسان، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مشاغلی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند، مجاز به فعالیت هستند.

نوده فراهانی بیان داشت: لذا فعالیت تالارها، مراکز آموزشی مراکز ورزشی و .. از جمله فعالیت‌هایی است که در شهرهای قرمز مجاز نیست و باید فعالیت آنها متوقف شود. 

رئیس اتاق اصناف تهران اظهار داشت: شرایط فعالیت اصناف بازار بزرگ تهران نیز کاملا براساس مصوبه ستاد ملی کرونا است، یعنی مشاغل گروه یک در بازار بزرگ تهران مجاز به فعالیت و مشاغل صنفی گروه‌های 2، 3 و 4 اجازه فعالیت نخواهند داشت. 

نوده فراهانی افزود: از صنوف گروه‌های شغلی 2، 3 و 4 مشمول محدودیت‌ها و تعطیلی ها درخواست می‌شود، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند و تا اعلام بازگشایی از سوی مراجع ذیصلاح فعالیت‌های خود را متوقف کنند، زیرا عدم رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باعث ادامه روند تعطیلی‌ها می‌شود و اصناف آسیب بیشتری را متحمل خواهند شد. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.