عضو مجلس خبرگان رهبری: ۹ دی حرکتی علیه فتنه و سیلی محکم مردمی به جریان انحرافی بود


عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ۹ دی به تمام معنا یک حرکت علیه فتنه و سیلی محکم مردمی به جریان انحرافی بود‌.

12/29/2018 9:20:32 AM
کد خبر: 704

به گزارش سارنا، آیت‌الله حسن عالمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: حماسه 9 دی بیانگر یک اقدام انقلابی است که از سوی امت حزب‌الله و با الگوی پیروی از ولایت فقیه صورت گرفت و سبب شد ‌نقشه‌های دشمنان نظام اسلامی نقش بر آب شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در برهه‌های مختلف همواره نشان داده‌اند ‌پای انقلاب هستند و 9 دی نیز نماد و تبلوری از این حضور مردمی است؛ انقلاب اسلامی در تمامی این سال‌ها جایگاه اصلی خود را در دل و قلب مردم قرار داده و در تمامی عرصه‌ها نیز مردم با همین الگو پای صحنه می‌آیند.

آیت الله عالمی عنوان کرد: 9 دی به تمام معنا یک حرکت علیه فتنه بود که کارگردان اصلی آن را جریان انحرافی برعهده داشت و تلاش داشتند تا نظام اسلامی را با چالش مواجه کنند اما مردم این اجازه را به جریان فتنه ندادند.

وی با بیان اینکه 9 دی به‌عنوان یک حرکت درخشان در مسیر ولایتمداری همواره در تاریخ ایران به یادگار باقی می‌ماند، گفت: رسانه‌های طراز انقلاب باید جریان 9 دی را به عنوان یک جریان ماندگار در میان مردم تبیین کنند و اجازه ندهند غبار فراموشی بر این واقعه بنشیند؛ در واقع 9 دی یک جریان تاریخی که مربوط به گذشته باشد نیست و باید همواره زنده باقی بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری رویکرد اصلی 9 دی را مبتنی بر مردم‌مداری در مسیر تحقق منویات رهبری و ولایتمداری عنوان کرد و افزود: در این شرایط رسانه‌های طراز انقلاب باید چند اصل را مدنظر قرار دهند؛ در درجه نخست با توجه به اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم باید تمامی دستاوردهای انقلاب و خدماتی که صورت گرفته با رعایت اصل امانتداری به مردم منتقل کنند.

آیت‌الله عالمی افزود: موقعیت‌سنجی و عملکرد به‌موقع شاخصه دیگری است که باید از سوی رسانه‌ها در این شرایط دنبال شود؛ دشمن در هر شرایطی دشمنی خود را دنبال می‌کند و دست از آن برنمی‌دارد و از هر فرصتی نیز برای این هدف استفاده می‌کند و در این شرایط بسیار خطیر است که رسانه‌های داخلی و طراز انقلاب موقعیت سنج باشند و در موقع خودش وارد صحنه شوند.

وی گفت: کارنامه 40 ساله انقلاب اسلامی بیانگر این است که دشمن لحظه‌ای از دشمنی دست برنمی‌دارد و انواع توطئه‌ها و فتنه‌ها را از ابتدای انقلاب به انحای مختلف و در روش‌های نرم و سخت دنبال کرده اما بصیرت مردم و درایت رهبری مانع از این شده که به نتیجه برسد.

آیت‌الله عالمی همدلی و وحدت میان آحاد مردم و تلاش بیشتر از سوی مسئولان را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان قلمداد کرد و گفت: تنها با وحدت و همدلی و تلاش بیشتر است که می‌توان از تمامی سختی‌ها و گردنه‌ها عبور کرد و در طول تاریخ انقلاب بارها این مسئله اثبات شده است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.