جزییاتی جدید از «ماتریکس ۴» اعلام شد


کمپانی برادران وارنر در رویداد سالانه «سینماکان» از تریلر جدید و عنوان قسمت جدید فیلم «ماتریکس» رونمایی کرد.

8/25/2021 1:00:50 PM
کد خبر: 7108

کمپانی برادران وارنر در رویداد سالانه «سینماکان» از تریلر جدید و عنوان قسمت جدید فیلم «ماتریکس» رونمایی کرد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از ددلاین، قسمت جدید این فیلم سینمایی پرطرفدار با عنوان «ماتریکس ۴: رستاخیزها» به سینما خواهد آمد و در بخش هایی از تریلر جدیدی که از این فیلم رونمایی شده شخصیت نئو با بازی «کیانو ریوز» که ظاهرا آگاهی از محیط اطراف خود ندارد، در حال صحبت کردن با درمانگر خود با بازی «نیل پاتریک هریس» است، صحنه ای که یادآور قسمت اول این فیلم در سال حدود ۲۰ سال پیش است. 

«کری-ان ماس»، «جیدا پینکت اسمیت» و «لمبرت ویلسون» از جمله دیگر بازیگران این فیلم آینده نگر هستند. 

«ماتریکس ۴: رستاخیزها» به کارگردانی «لنا واچوفسکی» قرار است از تاریخ ۲۲ دسامبر اکران شود و باید دید شرایط همه گیری ویروس کرونا تغییری در تاریخ اکران این فیلم سینمایی ایجاد می کند یا خیر. 

قسمت اول «ماتریکس» در ۳۱ مارس ۱۹۹۹ اکران شد و به‌خاطر جلوه‌های ویژه بصری فوق‌العاده و جذابیت به چهارمین فیلم پرفروش سال تبدیل شد. این فیلم در جوایز اسکار نیز موفق به کسب چهار جایزه از جمله بهترین جلوه‌های ویژه بصری و تدوین شد. «ماتریکس» که با هزینه ۶۳ میلیون دلار ساخته شده بود در نهایت به فروش ۴۶۳ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت.

دو دنباله این فیلم با عنوان‌های «ماتریکس: بارگذاری مجدد» و «انقلاب‌های ماتریکس» که هر دو در سال ۲۰۰۳ اکران شدند گرچه به موفقیت قسمت اصلی دست نیافتند اما «کیانو ریوز» بازیگر اصلی این فیلم را به یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود بدل کردند.

سه‌گانه «ماتریکس» در مجموع به فروشی بالغ بر ۱.۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی دست یافت.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.