ادامه محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال


سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۹ هزار و ۷۱۹ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۹هزار و ۷۱۴دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

9/21/2021 8:49:52 AM
کد خبر: 7258

به گزارش سارنا به نقل از فارس، هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: شاهد بارش پراکنده باران در محورهای مازندران بودیم.

وی با اشاره به تردد آرام خودروها در محورهای شمال، افزود: عصر روز گذشته به‌صوت مقطعی شاهد افزایش ورودی در محورهای شمال بودیم.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی احتمال سقوط سنگ، ریزش و رانش در محورهای شمال وجود دارد که تاکید بر ترددهای غیرضروری است.

این مسؤول با اعلام اینکه ممنوعیت تردد نداریم ولی محدودیت‌های تردد درحال اجرا است، اضافه کرد: در این زمینه جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران گرفته می‌شود.

عبادی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۱ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۸۷ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۹ هزار و ۷۱۹ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۹هزار و ۷۱۴دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکید ما به همه رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.