از دست دادن 6 هموطن در طوفان سیستان و بلوچستان


نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تمهیدات بسیار ارزشمندی که دولت در مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام داده، اما در بندر چابهار ظاهرا 6 نفر از هموطنانمان را از دست دادیم که امیدوارم رسیدگی عاجل توسط دولت برای موضوع مقابله با طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام بپذیرد.

10/3/2021 1:41:18 PM
کد خبر: 7322

ایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم تمهیدات بسیار ارزشمندی که دولت در مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام داده، اما در بندر چابهار ظاهرا 6 نفر از هموطنانمان را از دست دادیم که امیدوارم رسیدگی عاجل توسط دولت برای موضوع مقابله با طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام بپذیرد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، علی نیکزاد در پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از حضور نیروهای مردمی و بسیجی شهرستان های کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان که در خاموش کردن آتش سوزی جنگل های کردکوی تلاش کردند تشکر می کنیم.

وی افزود: با خبر شدیم که علیرغم تمهیدات بسیار ارزشمندی که دولت محترم در مهار طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام داده، اما در بندر چابهار ظاهرا 6 نفر از هموطنانمان را از دست دادیم. امیدوارم رسیدگی عاجل توسط دولت برای موضوع مقابله با طوفان در استان سیستان و بلوچستان انجام بپذیرد.

با اعلام پایان جلسه گفت: ان شاءالله جلسه بعدی در روز دوشنبه (12 مهرماه 1400) خواهد بود. دستور جلسه ادامه دستور هفتگی خواهد بود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.