وزیر ورزش و جرانان: نسل جدید روزهای باشکوهی را رقم زد/ نتایج کشتی شایسته تقدیر است


وزیر ورزش و جوانان با تمجید از عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی جهان از عملکرد قهرمان و نایب قهرمانان این مسابقات تجلیل کرد.

10/5/2021 2:14:29 PM
کد خبر: 7339

به گزارش سارنا به نقل از مهر، تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی شهر اسلو نروژ برگزار شد خوش درخشید و جوانان این تیم توانستند به مدال های طلا و نقره دست پیدا کنند.

به دنبال این موفقیت وزیر ورزش و جوانان با صدور پیام هایی از عملکرد کشتی گیران تقدیر کرد. سجادی که برای موفقیت همه کشتی گیران پیام تبریک داده بود، برای کشتی گیرانی که دوشنبه شب روی تشک رفتند هم پیام داد.

سید حمید سجادی مدال طلای کامران قاسم پور دلاور کشتی ایران در رقابت های قهرمانی جهان را که با پیروزی مقابل حریف قدر روسی بدست آمد، تبریک گفت.

در پیام سجادی برای مدال قاسم پور آمده است:

«مدال طلای کامران قاسم پور دلاوری دیگر از خطه ی قهرمان پرور مازندران در رقابت های جهانی نروژ نشان از شکوه عزم و اراده ی جوانانی است که با پشتوانه برنامه ریزی توانستند رویداد رقابتی و قهرمانی جهان را به محلی برای تجلی توانمندی کشتی ایران تبدیل کنند.

برق سومین طلای جهان روی سینه ی غیرت کشتی ایران را با امیدواری به آینده ی با شکوه این جوانان پرافتخار ستایش می کنم و با تبریک به کامران قاسم پور عزیز ، کادر فنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین ورزشدوستان و هموطنان گرامی ، سلامتی و سربلندی همه کشتی گیران را از خداوند متعال طلب می کنم.»

حمید سجادی همچنین در پیامی به سه کشتی گیر نایب قهرمان هم تبریک گفت. در این پیام آمده است:

«مبارزه های جانانه، کشتی های باکیفیت و پیروزی های بزرگ علیرضا سرلک، امیر محمد یزدانی و محمد نخودی عزیز که در نهایت با کسب سه مدال نقره ی ارزشمند موجب رضایتمندی جامعه ورزش را فراهم کرد، برای مردم بسیار قابل احترام است .

بدون شک نقش آفرینی تک تک کشتی گیران با هدایت کادر فنی و مدیریت فدراسیون در ارتقا جایگاه تیمی ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ موثر و مهم است که شایسته تقدیر است.

جدیت کشتی گیران جوان ایران ، این دوره از رقابت ها را به نیکویی در تاریخ کشتی کشورمان به ثبت رساند تا به یاری خدا روزهای باشکوه دیگری را نسل جدید کشتی برای ورزش ایران عزیز در آینده به ارمغان آورد.

با تبریک به مدال آوران نقره ای و تشکر دوباره از زحمات اثربخش آنها در موفقیت تیمی ، برای دو کشتی گیر باقی مانده در رقابت های آزاد که دارای شانس مدال هستند آرزوی موفقیت می کنم و به درخشش فرنکی کاران هم با توکل برخدا امیدوار هستم.»

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.