آخرین آمار کرونا در ایران، ۱۶ مهر ۱۴۰۰ / پس از ۸۲ روز، آمار روزانه فوتی‌ها به کمتر از ۲۰۰ نفر رسید


بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت منتهی به ۱۶ مهر ۱۴۰۰ تعداد ۱۸۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و این درحالیست که پس از ۸۲ روز، آمار روزانه فوتی‌های این بیماری به کمتر از ۲۰۰ نفر در کشور رسیده است.

10/8/2021 3:14:15 PM
کد خبر: 7344

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته در کشور متاسفانه ۱۸۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند و این درحالیست که پس از ۸۲ روز، آمار روزانه فوتی‌های این بیماری به کمتر از ۲۰۰ نفر در کشور رسیده است.

به گزارش سارنا به نقل از انتخاب، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۶ مهرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۸۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۲۴ نفر از آنها بستری شدند.

آخرین باری که تعداد بیماران شناسایی شده کمتر از ۱۰ هزار نفر بود، ۱۲ تیرماه و آخرین باری که تعداد بستری های جدید بیماران، کمتر از یک هزار و ۵۰۰ نفر بود، ۱۹ تیرماه بوده و امروز بعد از ۹۷ روز، تعداد بیماران شناسایی شده به کمتر از ۱۰ هزار نفر و بعد از ۹۰ روز، تعداد بستری های جدید بیماران، به کمتر از یک هزار و ۵۰۰ نفر رسید.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۹۸۰ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۲ هزار و ۱۹۷ نفر رسید.

امروز همچنین بعد از ۸۲ روز، موارد فوت روزانه بیماران کرونایی در کرونا به کمتر از ۲۰۰ نفر کاهش یافت. آخرین بار، روز ۲۷ تیرماه، فوت بیماران کرونایی، کمتر از ۲۰۰ نفر بود.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۱۸۶ هزار و ۹۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۴۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۳۳ میلیون و ۳۹ هزار و ۲۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۰۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۸ شهر در وضعیت زرد و ۸۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.