واکنش‌ها به پیروزی تیم ملی کشورمان و درخشش طارمی/ از رسانه‌های پرتغال تا آمریکایی +تصاویر


رسانه‌های اروپایی پس از برد تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی امارات به تمجید از تیمِ اسکوچیچ و درخشش مهدی طارمی پرداختند.

10/8/2021 3:19:45 PM
کد خبر: 7345

به گزارش سارنا به نقل از فارس، تیم ملی کشورمان شب گذشته در چارچوب هفته سوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر ، مقابل امارات به برتری یک بر صفر رسید و با 9 امتیاز دوباره در صدر جدول قرار گرفت.

رسانه‌های جهان پیروزی تیم ملی کشورمان را با درخشش طارمی بازتاب دادند و از پنالتی از دست رفته سردار آزمون نوشتند.

سایت آمریکایی ESPN با عبارت «ایران روی نوار خوشبختی می‌راند مثل تمام تیم‌های بزرگ» به تمجید از درخشش مهدی طارمی پرداخت و نوشت: ایران انتظار داشت که آزمون سختی مقابل امارات داشته باشد. همین اتفاق هم افتاد ولی ایران توانست به سومین برد خود دست یابد و با 9 امتیاز دوباره صدرنشین شود. بازی ایران و امارات البته در یک صحنه کاملاً تغییر کرد وقتی که شجاع خلیل زاده قرار بود از بازی اخراج شود ولی داور با کمک ویدیوچک آفساید علی مبخوت را گرفت تا امارات با این اتفاق جریمه شود. پس از آن مهدی طارمی از فرصتی که برایش مهیا شد توانست گل برتری ایران را به ثمر رساند و باعث پیروزی تیمش شود. ایران البته یک موقعیت گل در انتهای بازی بدست آورد که سردار آزمون آن پنالتی را خراب کرد.

رکورد پرتغال نیز از گلزنی مهدی طارمی صحبت کرد و نوشت: بازیکن پورتو به ایران پیروزی را هدیه داد ولی از یک کارت زرد فرار کرد تا بازی تیم ملی کره جنوبی را از دست ندهد.

فرانس 24 نیز از برد تیم ملی کشورمان تمجید کرد و نوشت که این تیم به 3 برد از 3 بازی دست یافته و هنوز امتیازی از دست نداده است. این رسانه فرانسوی از گلزنی با اهمیت مهدی طارمی در این مسابقه نوشت تا 9 امتیازی شود و دوباره در صدرجدول قرار گیرد.

سایت آبولا نیز از درخشش 2 بازیکن ایرانی حاضر در لیگ پرتغال پرده برداشت. آبولا از گلزنی مهدی طارمی، بازیکن پورتو نوشت و از کلین شیت علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم بواویشتا صحبت کرد.

فیفا در واکنش به برد تیم ملی کشورمان نوشت که ایران با گل طارمی به 3 امتیاز ارزشمند رسید و 9 امتیازی شد. ایران تاکنون به تیم ملی امارات شکست نخورده و با 5 برد و 2 باخت هنوز مقابل این تیم شکست ناپذیر است.

سایت Firstpost از کشور هند نیز به درخشش تیم ملی کشورمان پرداخت و از گلزنی با اهمیت مهدی طارمی صحبت کرد. این رسانه از ابقای صدرنشین تیمِ اسکوچیچ در گروه اول انتخابی جام جهانی در آسیا نوشت. 

سایت Rtl هلند نیز به باخت تیم ملی امارات با هدایت «برن فان مارویک» هلندی اشاره کرد و از هنرنمایی علیرضا جهانبخش در این بازی نوشت. کاپیتان تیم ملی کشورمان که در تیم فوتبال فاینورد هلند توپ می‌زند مورد تمجید rtl قرار گرفت و این رسانه نوشت: جهانبخش نقشی کلیدی و اساسی در تیم ملی ایران ایفا کرد.

سایت gulf today که برای کشورهای حوزه خلیج فارس است، از درخشش تیم ملی کشورمان و عدم شکست ناپذیری تیم اسکوچیچ صحبت و به درخشش طارمی اقرار کرد.

سایت اسپانیایی abc نیز گلزنی مهدی طارمی را به تیتر اصلی مسابقات در آسیا تبدیل کرد و از گلزنی ستاره بزرگ کشورمان و باشگاه پورتو نوشت. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.