سایت کُره‌ای: پیروزی کره‌جنوبی مقابل تیم ملی ایران صدای منتقدان را خاموش می‌کند


یک سایت کُره‌ای از بازی تیم ملی فوتبال این کشور مقابل ایران به عنوان یک نقطه عطف یاد کرد که پیروزی کُره در آن می‌تواند باعث خاموش کردن صدای منتقدان شود.

10/9/2021 11:18:55 AM
کد خبر: 7352

به گزارش سارنا به نقل از مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت ۱۷ روز سه شنبه این هفته در مرحله سوم انتخابی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و حساسیت زیادی برای هر دو تیم دارد.

سایت «news۱» در گزارشی به این مسابقه پرداخت و نوشت: «تساوی کره جنوبی در بازی نخست (با عراق) ناامید کننده بود اما در نهایت با دو برد همراه شد که بد نبود. آنچه اکنون در انتظار بنتو (سرمربی کره) است، دیدار با ایران در ورزشگاه آزادی است که هرگز طعم پیروزی را نچشیده است.»

در بخشی از این مطلب آمده است: «برد مقابل سوریه هم پیروزی راحتی نبود ولی خبر خوب این است که به هر حال نتیجه از دست نرفت. باید این روند را ادامه داد اما مشکل اینجاست که بازی بعد راحت نیست. اکنون بنتو باید خود را برای دیدار با ایران آماده کند که بزرگترین نقطه عطف در مرحله انتخابی جام جهانی و نخستین بازی خارج از خانه است.»

این سایت همچنین به دشوار بودن برد در ورزشگاه آزادی اشاره و تاکید کرد که کره جنوبی با برتری ناپایدار همانند دیدار با سوریه نمی‌تواند به آن دست یابد: «اگر کره جنوبی اولین برد در تاریخ ورزشگاه آزادی را ثبت کند، این نتیجه در تاریخ فوتبال کره ثبت خواهد شد. علاوه بر این کره می‌تواند ۱۰ امتیازی شود و با شکست ایران، در صدر جدول گروه A قرار بگیرد. صدای انتقاداتی که تیم ملی را در داخل و خارج متزلزل می‌کند هم خاموش می‌شود. بازی با ایران را نمی‌توان با سه مسابقه قبل مقایسه کرد. البته طرز فکر و روش بنتو و تیم کره جنوبی هم متفاوت خواهد بود.»

مرتضی احمدی

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.