سجادی: تلاش ‌می‌کنیم در بازی‌های آسیایی یکی از بهترین نتایج را رقم بزنیم


وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: همه تلاش و برنامه‌ریزی ما این است که یکی از بهترین نتایج را در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چین رقم بزنیم.

10/26/2021 8:41:19 AM
کد خبر: 7451

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، حمید سجادی در حاشیه مراسم تجلیل از کشتی‌گیران که از سوی شهرداری تهران برگزار شد، گفت: مسئولیت اجتماعی ارزشمندی از سوی شهرداری تهران به نمایش گذاشته شد. به سهم خودم به عنوان خادم ورزش و عضوی از جامعه ورزش از این اقدام تشکر می‌کنم. هرچقدر به صورت مادی و معنوی از این ورزشکاران تجلیل کنیم، آنها می‌توانند در آینده در عرصه‌های بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم درباره برنامه‌ریزی برای حضور ایران در بازی‌های آسیایی 2022 و اینکه چقدر امیدوار است در پی درخشش ورزشکاران ایران، در این مسابقات شاهد رکوردشکنی باشیم، تصریح کرد: یک روز را هم از دست نمی‌دهیم. همه تلاش و برنامه‌ریزی ما این است که یکی از بهترین نتایج را رقم بزنیم. در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگژو تا رتبه چهارم پیش آمدیم. امیدواریم این نتایج بار دیگر تکرار شود و از لحاظ کمیت و کیفیت مدال‌ها در بازی‌های آسیایی پیش‌رو شرایط بهتری داشته باشیم و بهترین نتایج را رقم بزنیم.

سجادی درباره نقش مراسم‌های تجلیل در روحیه ورزشکاران اظهار داشت: این توقعی است که ورزشکاران دارند و شاید به ما نگویند. ورزشکاران توقع دارند مدال و تلاش‌های آنها دیده شود ولی خیلی از آنها محجوب هستند و چیزی نمی‌گویند. این وظیفه ماست که از آنها حمایت و به معیشت و زندگی‌شان رسیدگی کنیم تا آنها بتوانند بدون دغدغه و نگرانی برای مسابقات آماده شوند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: مدال‌ها و رکوردها باعث غرور ملی می‌شود و ورزشکار دوست دارد این غرور را در جامعه ببیند. به امیرحسین زارع که 20 سالش است چند دقیقه بعد از کشتی‌اش رنگ زدم و با او صحبت کردم. به او گفتم نمی‌دانی چه شادی در ایران به پا کرده‌ای و ما قدردان هستیم. این اثرگذاری را باید انجام دهیم و آنها نیز با غیرتی که دارند کارشان را انجام می‌دهند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.