یوم‌الله ۱۳ آبان| طنین فریاد استکبارستیزی ملت ایران‌/ مشت محکم‌ دهه‌هشتادی‌ها بر دهان یاوه‌گویان‌/ فریاد "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور


اجتماع مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور همزمان در ۸۰۰ شهر کشور آغاز شد.

11/4/2021 2:56:14 PM
کد خبر: 7512

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، اجتماع مردمی یوم‌الله 13 آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با شعار محوری «ایستادگی و مقاومت ملت ایران، رمز افول سلطه استکباری آمریکا»، از ساعت 10 صبح با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به طور همزمان در 800 شهر کشور آغاز شد. 

فریاد "مرگ بر اسرائیل" در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، همزمان با سراسر کشور، یوم‌الله 13 آبان در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور مردم انقلابی آغاز شده است.مردم کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و سر دادن فریاد «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» بر تداوم راه استکبارستیزی و مقابله با ظالمان دنیا و حمایت از مظلومان عالم تاکید کردند.مردم مومن و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سر دادند.

 حضور پرشور و حماسی دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز 13 آبان امسال جلوه خاصی به این آیین بخشیده و مردم این دیار امروز با حضور پرشور و معنادار، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

فریاد استکبارستیزی مردم خراسان‌شمالی در هوای بارانی طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرهای استان خراسان‌شمالی‌٬ اجتماع بزرگ مرگ بر آمریکا همزمان با 13 آبان ماه 1400 در همه شهرها و روستاهای استان خراسان‌شمالی با حضور پر رنگ مردم استان و دانش‌آموزان ولایی و بسیجی٬ برگزار شد.

آئین ویژه 13 آبان‌ماه در مرکز استان خراسان‌شمالی از ساعت 10 صبح و در هوای سرد و بارانی بجنورد٬ با حضور اقشار مختف مردم٬ خانواده معظم شهدا و ایثارگران٬ دانش‌آموزان و دانشجویان و مسئولان در فضایی آکنده از حس غرور از حرکت حماسی دلامردان نیروی دریایی سپاه پاسدران برگزار شد.

حضور پر رنگ مردم در این مراسم و پس از 1 سال وقفه کرونایی٬ نشانگر علاقه و اعتقاد راسخ مردم سر‌زمین باب‌الرضا به آرمان‌های انقلاب اسلامی  است.سخنران ویژه این اجتماع بزرگ٬ حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بجنورد است.

حضور دشمن‌شکن مردم دارالارشاد اردبیل در صحنه‌های سرنوشت‌ساز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، وحدت و همدلی اردبیلی‌ها در راهپیمایی و تجمعات 13 آبان بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی بود و برگ دیگری از قدرت و انسجام ملت ایران در تاریخ اسلام رقم خورد.

همانند دیگر مناطق و استان‌های کشور در اردبیل نیز مانور قدرت و انسجام ملت ایران بار دیگر سیطره استکبار را برچید و این نشان از اقتدار و عظمت نظام مقدس انقلاب اسلامی است که از کودک و بزرگ و پیر و جوان همه یک صدا شعار مرگ بر آمریکا سر داده و ظلم و استبداد را محکوم کردند.

امروز برنامه‌های مختلفی در تمامی مناطق و شهرستان‌های استان در حال برگزاری است و مردم انزجار و خشم خود را نسبت به رژیم استکبار جهانی در مراسمات مختلف به نمایش می‌گذارند و هم‌اکنون مصلای اردبیل نیز میزبان خیل عظیم مردم دارالارشاد و دارالامان اردبیل است.

امروز با حضور بی‌شائبه و پرشور ملت ایران به یک روز ماندگار و تاریخی  در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده و در این روز علاوه بر حضور دانش آموزان و دانشجویان  دیگر قشرهای مختلف مردم با فریاد بلند و طنین شعارهای کوبنده  ضداستکباری نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی در راس آمریکا اعلام کردند.

حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور همیشه و همیشه تیری در چشم دشمنان بوده و مهم‌ترین دلیل تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی است که به همین دلیل دشمن برای ضربه زدن به نظام اعتماد مردم را هدف قرار داده است.

13 آبان سند وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است و ایستادگی در مقابل آمریکا، شناخت ماهیت آمریکا و احیای مفهوم مردم و دولت از جمله از درسهایی است که باید از 13 آبان بگیریم.

حضور آگاهانه مردم در این روز به استکبار جهانی نشان داد که آن‌ها هیچگاه توان مقابله با اقتدار نظام اسلامی ایران را نخواهند داشت و آرزوی برچیده شدن نظام مقدس انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

دشمنان نظام از تمام توان خود برای مقابله با اقتدار انقلاب اسلامی استفاده کردند اما بصیرت مردم و رهبری هدایتگرانه رهبری همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است و هر گاه ملت ایران بااقتدار و صلابت در میدان حضور یابند این تاریخ بار دیگر برای دشمنان تکرار می‌شود.

اجتماع بزرگ زنجانی‌ها در پیاده‌راه سبزه میدان/ مشت محکم‌ دهه هشتادی‌ها بر دهان یاوه‌گویان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم و دانش آموزان از لحظاتی قبل در زنجان آغاز شد که مردم با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت و انزجار خود را به نمایش می‌گذارند.

وحدت و همدلی زنجانی‌ها در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام مقدس انقلاب اسلامی است و برگ دیگری از قدرت و انسجام ملت ایران در تاریخ اسلام در حال رقم خوردن است. حضور پرشور مردم نشان از اقتدار و عظمت نظام مقدس انقلاب اسلامی است که از کودک و بزرگ و پیر و جوان همه یک صدا شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و ظلم و استبداد را محکوم می‌کنند. علاوه بر حضور دانش آموزان و دانشجویان  دیگر قشرهای مختلف مردم با فریاد بلند و طنین شعارهای کوبنده  ضد استکباری نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی در راس آمریکا اعلام می‌کنند.

13 آبان سند وحدت و همبستگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است و ایستادگی در مقابل آمریکا، شناخت ماهیت آمریکا و احیای مفهوم مردم و دولت از جمله از درس‌هایی است که باید از 13 آبان بگیریم. حضور آگاهانه مردم در این روز به استکبار جهانی نشان می‌دهد که آن‌ها هیچگاه توان مقابله با اقتدار نظام اسلامی ایران را ندارند و آرزوی برچیده شدن نظام مقدس انقلاب اسلامی را به گور خواهند برد.

تجمع ضداستکباری کرمانشاهی‌ها/طنین مرگ بر آمریکا ‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان ماه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان کرمانشاه آغاز شد و مردم بار دیگر تنفر و انزجار خود را از سیاست‌های مخوف استکبار جهانی اعلام می‌کنند و مرگ بر آمریکا را با شور وصف‌ناپذیری به یادگار خواهند گذاشت.

براساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مکان‌های تجمع حماسی مراسم یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در شهر کرمانشاه مقابل مسجد جامع، در سنقرکلیایی در صحن حرم مطهر امامزاده احمد(ع)، در ثلاث باباجانی در شهرک بسیجیان ـ مدرسه زاگرس، در جوانرود خیابان فرهنگیان ـ جنب آموزش و پرورش ـ دبیرستان مادر، در صحنه خیابان آیت الله کاشانی(ره) ـ دبیرستان شهدا، در دالاهو خیابان حضرت ولیعصر(عج) ـ کانون فرهنگی حضرت امام خمینی(ره)، در کنگاور میدان شهید سلیمانی (آزادی)، در سرپل‌ذهاب در حرم مطهر احمدبن اسحاق(ع)، در اسلام‌آباد غرب در روبروی مصلی نماز جمعه، در پاوه در دبیرستان معلم، در روانسر مدرسه فرهنگ، در هرسین روبروی مسجد آیت‌الله حجتی (ره) و در گیلانغرب در میدان توحید جنب مسجد جامع اعلام شده است.

طنین فریاد استکبارستیزی یزدی‌ها در میدان تاریخی امیرچقماق

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مراسم تجمع بزرگ یوم الله 13 آبان دقایقی قبل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، سیدمحمدحسینی معاون رئیس جمهور، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد، استاندار و جمعی باشکوهی از مردم ولایتمدار یزد در میدان تاریخی امیرچقماق یزد و در جوار مزار مطهر هشت شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس آغاز شد.

مراسم 13 آبان امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به صورت تجمعی و در میدان امیرچقماق در مرکز استان و در نقاط دیگر استان هم به صورت مراسم‌های تجمیعی برگزار می‌شود.

در این مراسم شرکت کنندگان پرچم‌های ایران در دست داشته و با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل ایستادگی خود در برابر استکبارجهانی و تداوم روحیه استکبارستیزی را بار دیگر به جهانیان به اثبات رساندند.

فریاد «مرگ بر آمریکا» شیعه و سنی در کردستان طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مراسم راهپیمایی 13 آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» امروز به دلیل شرایط کرونایی متفاوت‌تر از سالیان گذشته همزمان با سراسر کشور به صورت تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی در سراسر استان کردستان آغاز شد.

مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان همگام با ملت ایران اسلامی با حضور در تجمع سیزدهم آبان‌ماه، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر داده و با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

اجتماع بزرگ کرمانی‌ها ‌در جوار مرقد شهید سلیمانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان ، اجتماع بزرگ یوم‌الله 13 آبان روز ملی استکبارستیزی صبح امروز در پایتخت مقاومت اسلامی و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

در این مراسم سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان، پورابراهیمی و زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از مسئولان استان کرمان حضور داشتند.

در روز ملی استکبارستیزی و در جوار مرقد شهید سلیمانی فریاد استکبارستیزی دانش آموزان کرمانی طنین انداز شد تا نوجوان و جوانان امروز کشورمان در گام دوم انقلاب ثابت کنند که در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا غیرتمندانه ایستاده‌اند.

فریاد "مرگ بر آمریکا" بوشهری‌ها در کنار خلیج‌فارس طنین‌انداز شد

به گزارش به نقل از تسنیم‌، همزمان با 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز بوشهری‌ها با تجمع در میدان شهید رئیسعلی دلواری در کنار آب‌های خلیج‌فارس با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایات و توطئه‌های استکبار جهانی را محکوم کردند.

در مراسم 13 آبان امام جمعه، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح، جوانان، نوجوانان دانش آموزان، دانشجویان، مسئولان و اقشار مختلف مردم بوشهر جلوه‌‌ای از اقتدار و وحدت را به نمایش گذاشتند.

شرکت‌کنندگان در مراسم 13 آبان با شعارهای ما همه سرباز توییم خامنه‌ای - گوش به فرمان توییم خامنه‌ای/ منشأ هر جنایت و توطئه آمریکاست، آمریکا/ آمریکا ننگت باد - اسرائیل مرگت باد/ امت عاشورایی، سازش نمی‌پذیرد - جوان انقلابی، ذلت نمی‌پذیرد/ سیزدهم آبان‌ماه، صلابت ملت است - روز شکست کفر و، عزت این امت است و اعتماد به آمریکا، اعتماد به شیطان است؛ جنایات و توطئه‌‌های آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.