توضیحاتی درباره بازدید رییس قوه قضاییه از انبار سازمان اموال تملیکی


معاون قضایی دادستان کل کشور به تشریح جزییات بازدید سه ساعته (جمعه ۱۴ آبان) رئیس قوه قضائیه از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی در تهران پرداخت.

11/6/2021 9:26:17 AM
کد خبر: 7523

معاون قضایی دادستان کل کشور به تشریح جزییات بازدید سه ساعته (جمعه ۱۴ آبان) رئیس قوه قضائیه از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی در تهران پرداخت.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از قوه قضاییه، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در گفتگو با خبر ۲۱ در تشریح جزییات بازدید سه ساعته صبح جمعه رئیس دستگاه قضا از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی در تهران، گفت: سازمان اموال تملیکی در تهران و سراسر کشور مسئولیت جمع اوری اموالی را دارد که عمده آن‌ها کالاهای متروکه و قاچاق هستند. علت رسوب این کالاها؛ بخشی ساختاری که نیاز به اصلاح قوانین دارد و بخشی اجرایی است.

 معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: بعد از بازدید سه ساعته رئیس دستگاه قضا، نمایندگان دستگاه‌های مختلف حاضر شده و صورتجلسه‌ای را تنظیم و ستادی را حسب دستور رئیس دستگاه قضا تشکیل دادیم که آن‌هایی که می‌شود در کوتاه مدت (ضرب الاجل دو هفته ای) این موضوع را ساماندهی کنیم.

عمرانی همچنین افزود: مشکل سازمان اموال تملیکی بغرنج بوده و طول درمان می‌خواهد، ما تا زمانی که این درمان انجام شود پای کار هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: دستگاه‌هایی که عضو هستند دائما در این ارتباط مسئولیت دارند. شائبه‌هایی است که سازمان تملیکی باید با صدور احکام این کالاها را بفروشد تا رسوب نکند، نبود سامانه جامع که کشور از آن رنج می‌برد و شناسه کالایی که باید از بدو ورود کالا تا روز آخر باشد بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.