عصبانیت اصلاح طلبان از قدرت نمایی سپاه در مقابل دزدی دریایی آمریکا/ از تاجزاده و رمضان زاده تا زیباکلام و عبدی +جزئیات و تصاویر


غربگرایان و چهره‌های برجسته جریان بدنام اصلاحات نتوانستند عصبانیت و ناراحتی خود را از اقتدار آفرینی جدید سپاه کتمان کنند.

11/6/2021 11:50:36 AM
کد خبر: 7527

به گزارش سارنا به نقل از جهان نیوز، ساعات میانی روز دوازدهم آبان بود که شبکه خبر از اقتدار آفرینی دلاورمردان سپاه پاسداران در آب های دریای عمان در مقابله با دزدی دریایی آمریکایی ها خبر داد. زمان واقعه به ده روز پیش برمی گشت که جوانان جان بر کف نیروی دریایی سپاه نه تنها در یک جدال شش ساعته جلوی سرقت نفت ایران را گرفتند بلکه نفتکش متخلف را هم به غنیمت گرفتند و ناوگان بزرگ و گران قیمت آمریکایی‌ها که برای اسکورت دزدان دریایی به میدان آمده بود را ناکام گذاشتند.

البته که تحقیر امریکایی ها برای بار اول نیست و آنها در سال های اخیر در ماجراهایی نظیر دستگیری ملوانان آمریکایی، پهپاد گلوبال هاوک، موشک باران عین الاسد و... شسکت‌ها و تحقیرهای دیگری را هم تجربه کرده اند.

در ماجرای افتخارآفرینی اعلام شده در روز چهارشنبه هم مطابق همیشه مردم عزتمند ایران از این شاهکار سپاه خوشحال شدند اما غربگرایان و چهره های برجسته جریان بدنام اصلاحات نتوانستند عصبانیت و ناراحتی خود را از این موضوع یعنی اقتدار آفرینی جدید سپاه کتمان کنند.

در همین باره چهره های شاخص و تئوری پرداز جریان اصلاحات وارد میدان شدند. از تاجزاده و رمضان زاده تا زیباکلام و عباس عبدی سعی کردند با واکنش هایی از عظمت افتخارآفرینی جدید سپاه بکاهند.

عباس عبدی، شاهکار بچه های سپاه را یک درگیری خیالی خواند و در توئیتر خود نوشت: «برای اعلام کردن زمان مذاکرات نیازی به انتشار خبرهای آنچنانی از درگیری خیالی نظامی نیست. مذاکره کنید. مذاکره کار خوبی‌ست.»

عبدالله رمضان زاده، سخنگوی دولت اصلاحات توئیتی با محتوای «هیاهو برای هیچ» منتشر کرد!

صادق زیباکلام که پیش تر گفته بود «نذر می‌کنم ترامپ و روحانی با هم ملاقات کنند» با انتشار توئیتی نوشت: «من باور دارم که یک قایق سپاه، ناو اینترپرایز با پنج هزار تفنگدار، دهها فروند طیاره و هلیکوپتر نظامی، شماری کشتی‌های جنگی اسکورت را از خلیج فارس فراری داده. سئوالم این است که این پیروزی افتخارآفرین چه کمکی به ایجاد اشتغال، مهار تورم، پایین امدن قیمت دلار، ارزان شدن گوشت، نان و آب می‌کند؟»

مصطفی تاجزاده که هم مواضع او رسما با مواضع ضدانقلاب خارج نشین تفاوت خاصی ندارد، نوشت: «فرمانده سپاه: "امریکایی ها آمده بودند نفت ما را به سرقت ببرند. ما براساس سناریویی دقیق تشخیص دادیم اگر این کشتی را تصرف کنیم، امریکایی ها دخالت خواهند کرد. بچه ها ما همه احتمالات را سنجیده بودند". یعنی اگر آمریکا مداخله میکرد، ایران کار را به درگیری نظامی و جنگ می کشاند؟»



این موضوع هم البته برای بار اول نیست و در هر مسئله ای که پای اقتدار و عزت ایران و شکست آمریکایی ها در میان باشد گروهی از اصلاح طلبان به جای خوشحالی، ناراحت و عصبانی می شوند. حتی در مسائلی نظیر ترور شهید سلیمانی یا شهید فخری زاده اصلاح طلبان بلافاصله دست به کار شدند که ایران نباید انتقام بگیرد! نادیده گرفتن منافع ملی ایران و تلاش برای بزک روسای جمهور جنایتکار امریکا و کتمان ده ها سال خیانت آنها در حق ملت ایران هم که جزو وظایف ثابت برخی عناصر جریان اصلاحات است. این را هم باید یادآوری کرد که برخی از همین چهره های شاخص اصلاح طلب جزو فعالان فتنه های آمریکایی - اسرائیلی سال های گذشته از جمله سال 88 بوده اند.

در جريان فتنه 88، نتانياهو نخست‌وزير رژيم صهيونيستي با صراحت اعلام كرد كه «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترين سرمايه اسرائيل در ايران هستند!» و شيمون پرز، رئيس‌جمهور رژيم كودك كش اسرائيل گفت: «اصلاح‌طلبان به نمايندگي از اسرائيل با رژيم اسلامي ايران مي‌جنگند!». این در حالی است که نه تنها اصلاح طلبان تاکنون به این عناوین واکنشی نشان نداده اند بلکه رفتارهای عجیب آنها در بزنگاه‌ها ظاهرا تائید کننده این دو گفته صهیونیست‌هاست.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.