پیام آنگلا مرکل در پی بالا رفتن آمار ابتلا به کرونا در آلمان/ آماده‌باش ارتش برای کمک به سیستم درمانی


ارتش آلمان در حال آماده شدن برای بسیج ۱۲۰۰۰ سرباز تا روز کریسمس برای کمک به سیستم درمانی در شرایط اضطراری است.

11/14/2021 9:20:45 AM
کد خبر: 7583

به گزارش سارنا به نقل از فارس و به نقل از رویترز، با بالا رفتن آمار هفت روزه ابتلا به کرونا در کشورآلمان، آنگلا مرکل صدراعظم این کشور در یک پیام ویدئویی در روز شنبه از افرادی که همچنان واکسین خود را دریافت نکرده‌اند درخواست کرد در تصمیم خود تجدید نظر کنند.  

او در این پیام ویدوئویی گفت:« هفته‌های سختی را در پیش رو داریم و نگرانی من برای شما بسیار مشهود است. از همه کسانی که تا کنون واکسن خود را دریافت نکرده‌اند به صورت اضطراری درخواست می کنم، لطفا در تصمیم خود تجدید نظر کنید.»

ارتش آلمان در حال آماده شدن برای بسیج 12،000 سرباز تا روز کریستمس برای کمک به خدمات بهداشتی در شرایط اضطراری است. نرخ ابتلا به ویروس کرونا در بازه هفت روزه (به ازای هر فرد مبتلا از هر 100،000 نفر) در این کشور در روز شنبه به 277.4 افزایش پیدا کرده است.

رکورد سومین موج فراگیری ماه دسامبر سال پیش با نرخ 196.6 بوده است. دولت فدرال و رهبران 16 ایالت آلمان دوباره درصدد برگزاری نشستی فوری می‌باشند تا برای شدید‌تر کردن اقدامات پیش گیری، به گفت‌و‌گو بنشینند.

اروپا برای بار دیگر به مرکز اپیدمی تبدیل شده است و برخی از دولت‌های این قاره تصمیم گرفته‌اند دوباره شرایط قرنطینه را در کشور خود اعمال کنند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.