ضربه سخت سایبری به تل‌آویو؛ مراکز حیاتی اسرائیل با دقت پنج سانت قابل مشاهده شد


گروه هکری «عصای موسی» ضمن اعلام اینکه حجم فایل‌ها، تصاویر و نقشه‌های سه بعدی که از فلسطین اشغالی به دست آورده 22 ترابایت است، بخشی از اطلاعات حساس را منتشر کرد.

11/15/2021 11:58:57 AM
کد خبر: 7597

به گزارش سارنا به نقل از فارس، گروه هکری «عصای موسی» (Moses_Staff) که این روزها به دلیل حمله سایبری موفق به مراکزی در فلسطین اشغالی نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته، با انتشار ویدئویی جدید، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد.

بر اساس گزارش «المدن»، این گروه اعلام کرد که به «اطلاعات دولتی» رژیم صهیونیستی شامل تصاویر سه بعدی از فلسطین اشغالی دست پیدا کرده است. این اقدام، دور زدن ممنوعیت بین‌المللی است که از دسترسی به تصاویر دقیق هوایی از مناطق فلسطین اشغالی جلوگیری می‌کند.

در فیلم منتشر شده، تصاویر و نقشه‌های تأسیسات حیاتی نشان داده شده و اعلام می‌شود که اینها نمونه‌ای از تصاویر دقیقی است که اخیرا پس از هک زیرساخت‌های سایبری رژیم صهیونیستی به دست آمده ؛ این یک شکست برای امنیت سایبری تل‌آویو است.

دقت تصاویر سه بعدی منتشر شده پنج سانتیمتر بوده و توسط خود صهیونیست‌ها تهیه شده است. حجم فایل‌ها، تصاویر و نقشه‌های سه بعدی از فلسطین اشغالی که گروه هکری مذکور به آن دست پیدا کرده ۲۲ ترابایت است.

 

 

 

گروه هکری مذکور،  ششم نوامبر نیز با حمله به سرورهای اطلاعاتی شرکت‌های اسرائیلی، اسنادی از جمله شناسنامه، اوراق دفاتر وکلا، چک‌ها، گزارش های مالی و ..به دست آمده در این حمله هکری را فاش کرد.

فایل‌هایی که در حمله اولیه هکرهای عصای موسی منتشر شده نیز شامل تصاویر «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستسی و نامه سال ۲۰۱۰ گانتز به معاون رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس اطلاعات نیروهای مسلح اردن می‌شد.

فایل‌های فاش شده همچنین شامل فایل‌های اکسلی می‌شد که ظاهراً حاوی اسامی، کد ملی، ایمیل، آدرس، شماره تلفن و حتی وضعیت اقتصادی-اجتماعی نظامیان، دانش‌آموزان قبل از ورود به ارتش رژیم صهیونیستی و افراد مرتبط با وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز می‌شد.

در پی این اتفاقات، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» با انتشار گزارشی از اظهارات مقامات این رژیم نوشت که اسرائیل آمادگی مقابله با خطر حملات سایبری را ندارد.

 «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در یک سخنرانی در کمیته امور خارجی و دفاعی کنست، اعتراف کرد: «مهمترین تهدید فراروی اسرائیل در این مرحله حول محور حملات سایبری علیه مؤسسات و تأسیسات اقتصادی و مدنی است».

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.