ناظم‌الشریعه: بردن ایتالیا پس از ۳۰ سال نشان از قدرت فوتسال ایران است


سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: پیروزی برابر ایتالیا پس از ۳۰ سال نشان از قدرت و استعداد فوتسال ایران است.

12/21/2021 12:11:47 PM
کد خبر: 7825

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمد ناظم‌الشریعه پس از پیروزی 6 بر 4 تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا در دیداری تدارکاتی گفت: این پیروزی جوانان باغیرت را به ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم. پیروزی برابر ایتالیا در همین کشور پس از 30 سال نشان از قدرت و استعداد فوتسال ایران است. از مربیان باشگاهی بازیکنان نیز تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: به بازیکنان تبریک می‌گویم که در مدت زمان کم برنامه‌ها را اجرا کردند. در حال حاضر بزرگترین حُسن تیم ما این است که وقتی جوان با جوان تعویض شد هیچ افت و خیزی در تیم رخ نداد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: سرمنشا اتفاقی که در اواخر نیمه اول رخ داد، بی‌تجربگی بود که باید آن را قبول کنیم. قصد ندارم درباره داوری صحبت کنم اما باید بپذیریم که داوری ضعف داشت. باید پخته‌تر عمل و درصد اشتباه را کم کنیم.

ناظم‌الشریعه گفت: از مربیان لیگ که بازیکنان را در اختیارمان قرار دادند تشکر می‌کنم. بازیکنان همه تلاش‌شان را کردند و به خودشان و خانواده و جامعه فوتسال تبریک می‌گویم. همچنین از فدراسیون فوتبال بابت مهیا کردن این شرایط جهت نشان دادن استعدادهای‌مان تشکر می‌کنم. از اصولی و عزیزی خادم هم ممنونم که انگیزه خوبی ایجاد کردند، به خصوص از بچه‌های روابط عمومی که موجب پخش مسابقه از شبکه سه سیما شدند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.