نجات ١٨ نفر از داخل قطار کرج-تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از خارج کردن ١٨ نفر از داخل دو قطار برخورد کرده در مترو خبر داد.

12/22/2021 10:07:18 AM
کد خبر: 7834

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از خارج کردن ١٨ نفر از داخل دو قطار برخورد کرده در مترو خبر داد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٧:٠٨ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه برخورد دو قطار در خط ۵مترو، ایستگاه چیتگر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن سه ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که دو دستگاه قطار با یکدیگر برخورد کردند که علت آن توسط متخصصان شرکت بهره برداری مترو اعلام خواهد شد.

ملکی ادامه داد: برخی مسافران خودشان از قطار خارج شده بودند اما برخی دیگر به علت تخریب و کیپ شدن درب ها این امکان را نداشتند. آتش نشانان کمک کردند و حدود ١٨ نفر را از قطار خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه شعله وری نداشته و مسئولان مترو نیز در حال بررسی برای ادامه عملیات هستند تا خط هرچه سریعتر باز شود.

به گزارش ایسنا، همچنین سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در پی این حادثه بلافاصله ۱۹ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند و اورژانس هوایی نیز در حالت آماده باش قرار گرفته است. 

به گفته خالدی، جمعا ۱۱ نفر از سرنشینان قطار نیز با آمبولانس منتقل شدند که متاسفانه یک نفر بد حال است. ۹ نفر نیز در محل حادثه درمان شدند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.