انتقاد آیت‌الله مکارم‌شیرازی از بی‌توجهی برخی‌ها به تزریق واکسن‌ کرونا/ حفظ سلامتی بدن واجب است


مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه بعضی می‌گویند ما واکسن نمی‌زنیم هر آنچه باد، گفت: این موضوع در منطق اسلام نیست و باید سلامتی را حفظ کرد.

12/27/2021 2:01:02 PM
کد خبر: 7862

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، آیت‌الله ‌مکارم‌شیرازی پیش از ظهر امروز هنگام تزریق دوز سوم واکسن کرونا با بیان اینکه خداوند توفیق داد امروز دوز سوم واکسن کرونا را زدیم و  توصیه پزشکان را عمل کردیم، اظهار داشت: مردم باید توجه داشته باشند یکی از واجبات مانند نماز، حفظ سلامتی بدن است.

وی با بیان اینکه بعضی می‌گویند ما واکسن نمی‌زنیم هر آنچه باد، افزود: این موضوع در منطق اسلام نیست و باید سلامتی را حفظ کرد. در روایات هم درباره حفظ سلامت تأکیدها و توصیه‌های زیادی شده است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه ائمه علیهم السلام طبیب نبودند ولی طب الأئمه نشان می‌دهد که آنها همیشه توصیه می‌کردند و کسانی که به این توصیه ها عمل می‌کنند زندگی سالمی دارند، تصریح کرد: بنابراین شما عزیزان بدون استثنا فراموش نکنید و این واکسن را بزنید؛ حالا بعضی‌ها هم اگر مختصر عوارضی پیدا کردند برطرف می‌شود إن شاء‌ الله.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن ‌در دراز مدت باعث  سلامتی می‌شود و این حفظ سلامتی یکی از عبادات است، گفت: خداوند به همه مسلمانان سلامتی طول عمر و عاقبت به خیری دهد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.