ناصر ابوشریف: عزم مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی همچنان پابرجاست/ استراتژی حاج قاسم ‌آزادی قدس بود/ مقاومت ‌قوی‌تر از گذشته ‌است


نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه عزم جریان مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی همچنان پابرجاست، گفت: استراتژی حاج قاسم ‌آزادی قدس بود و این راه ‌پس از شهادت سردار دل‌ها ‌پررنگ‌تر از گذشته است.

1/3/2022 11:02:35 AM
کد خبر: 7914

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، ناصر ابوشریف شب گذشته در مراسم گشایش دومین همایش بین‌المللی مقاومت و جهان آینده که در سالن جلسات بوستان دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به ترور و شهادت ناجوانمردانه سردار دل‌ها اظهار داشت: به‌خلاف تصور آمریکایی‌ها شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث تضعیف جبهه مقاومت نشد و خون این شهید محور مقاومت را قوی‌تر از گذشته کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه جبهه مقاومت مانع اصلی آمریکا بر رسیدن به اهدافش بود و سبب تضعیف رژیم صهیونیستی می‌شد، آمریکا دست به این ترور دولتی کثیف زد؛ اما همه معادلات او در این اقدام پلید به‌عکس نتیجه داد.

ابوشریف با اشاره به نگاه حاج قاسم به مسئله فلسطین گفت: شهید سلیمانی دفاع از فلسطین را یک امتحان الهی تلقی می‌کرد و اعتقاد داشت که خداوند از مسلمین بعد از مرگ درباره فلسطین و اقدام آنها دراین‌باره سؤال می‌پرسد.

وی با اشاره به عادی‌سازی روابط بین بعضی از کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس ادامه داد: سران این کشورها باید بدانند که این خیانت آنها هیچ خللی در اراده پولادین جبهه مقاومت اسلامی وارد نمی‌کند و عزم جریان مقاومت برای نابودی رژیم اسرائیل همچنان پابرجاست.

شهید سلیمانی قهرمان جبهه مقاومت اسلامی است

نماینده جنبش جهاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود شهید سلیمانی را قهرمان جبهه مقاومت توصیف کرد و گفت: راه اصیل حاج قاسم مبارزه با اسرائیل برای آزادی قدس بود و این راه پس از شهادت سردار دل‌ها نه‌تنها کمرنگ شده، بلکه پررنگ‌تر از گذشته برای مسلمانان ترسیم شده است.

ابوشریف با تأکید بر "شهادت سبب ثبات و تقویت قدم‌های ماست"، افزود: حاج قاسم همچنان برای ما زنده است؛ چرا که طرز فکر او، ایمان او و صدای او در اذهان ما درخشش دارد و به همین خاطر وظیفه ما این است که راه و روش این شهید را با تمام توان و قدرت ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: حاج قاسم با حضور گرم و صمیمی خود برنامه‌های محور مقاومت را متحول کرد و حضور شجاعانه او بین رزمندگان اسلام و مجاهدان یک انسجام بی‌نظیر به نیروهای آزادی‌بخش مسلمان بخشیده بود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.