تیراندازی شناورهای ایران، چین و روسیه به‌سوی اهداف سطحی در شمال اقیانوس هند


در رزمایش کمربند امنیت دریایی، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه به‌سرفرماندهی ناوشکن جماران و با استفاده از سلاح‌های کالیبر ۲۰میلی‌متری به‌سوی اهداف سطحی از پیش تعیین‌شده در دریا تیراندازی کردند.

1/22/2022 10:10:27 AM
کد خبر: 8029

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، امیر دریاداردوم مصطفی تاج‌الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 اظهار کرد: در این مرحله از برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه که از بامداد امروز به محل اجرای مأموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، این مرحله از تمرینات را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش، یگان‌های شناور ایران، چین و روسیه به‌سرفرماندهی ناوشکن تمام‌ایرانی جماران و با استفاده از سلاح‌های کالیبر 20میلی‌متری به‌سوی اهداف سطحی از پیش تعیین‌شده در دریا تیراندازی کردند.

سخنگوی رزمایش مرکب امنیت دریایی 2022 خاطرنشان کرد: همچنین در مرحله بعد تمرین «PHOTOEX» شامل صورت‌بندی و آرایش آفندی یگان‌های شرکت‌کننده در رزمایش متناسب با تهدیدات موجود در منطقه انجام شد.

امیر دریاداردوم تاج‌الدینی با بیان اینکه حضور جمهوری اسلامی ایران در ائتلاف‌های بین‌المللی بیانگر ارتقای سطح و جایگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: برقراری امنیت در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ‌گونه تهدیدی را در حوزه دریایی نخواهند داد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.