سرلشکر باقری در حرم امام خمینی(ره):

تدابیر امام خمینی(ره) موجب تثبیت انقلاب و موفقیت‌ در جبهه‌ها شد


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت:تدابیر امام خمینی(ره) و ایجاد وحدت میان ارتش و سپاه موجب تثبیت انقلاب و موفقیت در جبهه‌ها شد.

2/7/2022 1:01:28 PM
کد خبر: 8142

به گزارش سارنا به نقل از مهر، سرلشکر محمد باقری در آئین تجدید میثاق با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که صبح امروز (دوشنبه ۱۸ بهمن ماه) برگزار شد، با اشاره به تدابیر امام خمینی (ره) برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: شکل گیری بسیج به عنوان نقطه اتصال مردم با نیروهای مسلح و حفظ ارتش و تشکیل سپاه تنها بخشی از دوراندیشی امام راحل برای حفظ انقلاب بود.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس پیگیری تدابیر امام راحل مانند اینکه فرمودند؛ محاصره آبادان باید بشکند و همچنین آمدن مردم به میدان و اعتمادی که ایشان به فرماندهان جوان و کم تجربه امام مؤمن و انقلابی داشتند و البته ایجاد وحدت میان ارتش و سپاه موجب تثبیت انقلاب و موفقیت در جبهه‌ها شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس هر گاه به محضر امام راحل رجوع کردیم تنها دعا، امید و آینده‌ای روشن و دستورات قاطع و دلگرم کننده همچنین تشویق رزمندگان را می‌دیدیم و جملات و بیانات ایشان برای روزها، هفته‌ها و ماه‌ها مملو از انرژی مثبت برای رزمندگان و عامل قدرت و تلاش آنها بود.

وی گفت: امام (ره) به ما امر می‌فرمودند که به دنبال اجرای تکلیف باشید؛ چراکه نتیجه را خداوند رقم خواهد زد و آیا غیر از این شد؟ امروز که به گذشته نگاه می‌کنیم عزت و سربلندی میهن اسلامی ما با وضعیت دشمن ما و آن رهبر ملعون و معدوم دشمن (صدام) آیا قابل قیاس است؟

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز شهیدان ما چه جایگاهی دارند؟ ادامه داد: آیا مردم جهان و منطقه به این دو ملت و به این دو نیروی مسلح به یک چشم نگاه می‌کنند؟ به هیچ وجه این طور نیست؛ بلکه کشور ما، نیروی مسلح ما و نظام مقتدر ما از جایگاه والایی برخوردار است.

سرلشکر باقری عنوان کرد: امروز در جوار مزار امام عزیز و در این محفل نورانی با افتخار اعلام می‌کنیم که وضع ما نسبت به دهه اول انقلاب قابل مقایسه نیست. نیروهای مسلح با مسئولیت ذاتی و برابر قانون اساسی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور در حفظ نظام جمهوری اسلامی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنین در حوزه حفظ امنیت کشور بحمدالله با تداوم راه نورانی امام راحل و با فرماندهی و تدبیر بی‌نظیر فرماندهی معظم کل قوا پرچم‌دار انقلاب اسلامی در جایگاهی هستند که نه‌تنها تهدیدها از کشور دور شده است، بلکه دشمنان غدار در حد و اندازه استکبار جهانی، به سختی می‌توانند برای تهاجم نظامی به کشورمان فکر و طراحی در سر داشته باشند.

هادی رضایی

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.