قزاقستان و ازبکستان سخت‌ترین رقبای دختران هندبالیست‌ ایران در آسیا


مربی تیم ملی هندبال دختران جوان گفت: سخت‌ترین حریفان ما در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و ازبکستان هستند.

3/6/2022 8:40:39 AM
کد خبر: 8288

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، مربی تیم ملی هندبال دختران جوان گفت: سخت‌ترین حریفان ما در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان و ازبکستان هستند.

مهسا معتمدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شرایط تیم ملی هندبال دختران جوان اظهار کرد: چهار اردوی تیم ملی داشتیم و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. خداراشکر در این اردوی آخر بازیکنان به آن آمادگی که می‌خواستیم رسیده‌اند. ملی‌پوشان به لحاظ آمادگی جسمانی، تکنیک و تاکتیک در شرایط خوبی هستند. چند روز بیشتر تا اعزام نمانده است و شرایط خوب است.

مربی تیم ملی هندبال دختران جوان در خصوص انصراف کره جنوبی از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: یکی از قدرت‌های اصلی همه رده‌های سنی در آسیا کره جنوبی است. در حال حاضر آنها از این مسابقات انصراف داده‌اند. البته ما رقبای دیگری هم داریم، هیچ تیمی نیست که بدون آمادگی راهی این مسابقات شود. ۱۰۰ درصد باید برای تک تک رقبا برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه دلخواه را بگیریم. 

وی در خصوص حریفان تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا دختران جوان گفت: هند، قزاقستان، ازبکستان و تایلند حریفان ما در این مسابقات هستند. این رقبا در رده بزرگسالان هم حریف تیم ملی ایران بودند و رقبای خوبی هستند. امیدواریم که مقابل آنها خوب بازی کنیم‌. هر تیمی برای کسب امتیاز به داخل زمین می‌رود ما هم همه تلاش خود را می‌کنیم تا برنده این بازی‌ها باشیم یا حداقل خیلی خوب ظاهر شویم.

معتمدی در پاسخ به این سوال که احتمال جهانی شدن تیم ملی دختران جوان با توجه به کم شدن یک سهمیه چقدر است گفت: ما امیدواریم. اگر بازیکنان خوب کار کنند و اهداف ما را در داخل زمین اجرا کنند دور از دسترس نیست. می‌توانیم با یکپارچگی که در تیم ملی داریم سهمیه جهانی را بگیریم. با کم شدن یک سهمیه کار ما هم سخت تر شده ولی باید تلاش خود را کنیم تا به نتیجه ایده‌آل برسیم. همه تیم‌ها برای کسب سهمیه به مسابقات می‌آیند و ما هم به کسب سهمیه جهانی امید داریم‌.

وی در مورد سخت‌ترین حریف ایران گفت: اول کره جنوبی بود که انصراف داد. اکنون سخت‌ترین حریفان ما قزاقستان و ازبکستان هستند. گرچه که هند هم تیم خوبی است و در بازی‌هایی که از آنها دیده‌ایم خیلی خوب پیشرفت کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که چند بازیکن نوجوان عازم مسابقات جوانان خواهند شد گفت: ۵ بازیکن از ۱۶ نفر اعزامی را نوجوانان تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین دوره مسابقات جوانان آسیا از ۱۶ تا ۲۲ اسفند و مسابقات نوجوانان از ۲۷ اسفند تا ۷ فروردین در آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد. 

حریفان تیم ملی دختران جوان ایران در این مسابقات قزاقستان، کره، ازبکستان، هند و تایلند هستند.

دختران نوجوان ایران نیز در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با قزاقستان، کره، ازبکستان، هند و سوریه رقابت خواهند کرد.

* برنامه تیم ملی هندبال دختران جوان ایران در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان:

دوشنبه ۱۶ اسفند:
ایران - کره ساعت ۱۵:۰۰
سه‌شنبه ۱۷ اسفند: 
ایران - قزاقستان ساعت ۱۷:۰۰
پنج‌شنبه ۱۹ اسفند:
ایران - ازبکستان ساعت ۱۵:۰۰
شنبه ۲۱ اسفند:
ایران - تایلند ساعت ۱۳:۰۰
دوشنبه ۲۳ اسفند:
ایران - هند ساعت ۱۳:۰۰

* برنامه تیم ملی هندبال دختران نوجوان در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان:

جمعه ۲۷ اسفند:
ایران - کره ساعت ۱۵:۰۰
شنبه ۲۸ اسفند:
ایران - قزاقستان ساعت ۱۷:۰۰
دوشنبه اول فروردین:
ایران - ازبکستان ساعت ۱۵:۰۰
چهارشنبه ۳ فروردین:
ایران - سوریه ساعت ۱۳:۰۰
جمعه ۵ فروردین:
ایران - هند ساعت ۱۳:۰۰

ساعت مسابقات به وقت آلماتی قزاقستان است. ساعت آلماتی قزاقستان ۲ ساعت و نیم از ایران جلوتر است.  

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.