تماشاگر یکسان در ورزشگاه آزادی؛


مخالفت اولیه با درخواست پرسپولیس در دربی پایتخت

3/8/2022 1:26:54 PM
کد خبر: 8312

به گزارش سارنا به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری برگزار می‌شود.

حضور استقلال تهران با ۵۱ امتیاز در صدر جدول و پرسپولیس با ۴۵ امتیاز در رتبه دوم به حساسیت‌های همیشگی دربی پایتخت افزوده است تا دو تیم چاره‌ای جز کسب امتیاز برای حفظ خود در مسیر قهرمانی نداشته باشند.

از سوی دیگر ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش مجوز استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه‌های کشور را داده است تا دیدار سرخابی‌های پایتخت پس از گذشت بیش از دو سال با حضور تماشاگران برگزار شود.

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با اعلام این خبر تاکید کرد: ۱۰ هزار طرفدار برای استقلال و ۱۰ هزار نفر هم برای پرسپولیس و تماشای دربی به ورزشگاه آزادی خواهند رفت.

این در حالی است که پرسپولیس با توجه به قرعه سازمان لیگ فوتبال میزبان است و رضا درویش خواستار استفاده ۷۰ درصدی از ظرفیت محدود تماشاگران شده بود.

با این حال شورای تأمین استان تهران در نخستین واکنش خود به درخواست مسئولان پرسپولیس با آن مخالفت کردند و با توجه به اینکه دیدارهای بسیار زیادی در ماه‌های گذشته بدون حضور تماشاگر برگزار شده بود قصد دارد شرایط مساوی برای حضور همزمان هواداران استقلال و پرسپولیس فراهم کند.

از این رو تصمیم قطعی مبنی بر حضور مساوی هواداران دو تیم برای این دیدار گرفته شده است که تغییر هم نخواهد کرد.

مهدی مرتضویان

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.