حزب‌الله عراق: حمله به مقر موساد واکنش به بمباران ایران توسط صهیونیست‌ها از خاک عراق بود


کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مراکز موساد در اربیل عراق واکنش نشان داد.

3/14/2022 10:43:16 AM
کد خبر: 8335

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، کتائب حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله به مقر موساد واکنش به بمباران فضای داخل ایران توسط صهیونیست‌ها از خاک عراق بود.

در این بیانیه آمده است: عملیات بمباران پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی در اربیل توسط نیروهای ایرانی که در آن تعدادی از افسران اسرائیلی "موساد" کشته و یا زخمی شدند، روندی است که مرحله‌ای از درگیری از نوع متفاوت را در سرزمین عراق پیش‌بینی می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: این عملیات در واکنش به بمباران فضای داخل ایران در‌ هفته‌های گذشته توسط رژیم صهیونیستی از خاک عراق با هواپیماهای بدون سرنشین انجام شد.

کتائب حزب‌الله در ادامه این بیانیه اعلام کرد: بار دیگر بر ضرورت اخراج پایگاه‌های نظامی و مقرهای اطلاعاتی خارجی از کشورمان تأکید می‌کنیم، تا از بار بیشتر درگیری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در خاک خود دور نگه داشته شود.

کتائب حزب‌الله در پایان این بیانیه اعلام کرد: به کسانی که صدایشان بلند شد و بر حاکمیت گریه کردند و بمباران پایگاه‌های صهیونیستی را محکوم کردند، می‌گوییم؛ "وقتی اشغالگران آمریکایی و صهیونیستی نیروها و انبارهای اسلحه عراق را بمباران می‌کردند، این صداها کجا بودند؟!" مثل الآن نشنیدیم که آنها را محکوم کنند، پس آیا تبدیل به دو جبهه شده‌ایم؛ که یکی از ما از اسلام و مقدسات و کشور دفاع می‌کند و دیگری از آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و حاکمان خونریز خلیج [فارس] دفاع می‌کند (مَا لَكُمْ كَيْفَ تَحْكُمُونَ).

در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، شب گذشته "مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها" مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" قرار گرفت.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.