سرمربی کره‌جنوبی: هدف‌مان صدرنشینی در گروه A به جای ایران است


سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی از عزم خود برای پیروزی برابر ایران خبر داد.

3/14/2022 11:14:31 AM
کد خبر: 8342

به سارنا به نقل از تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران 4 فروردین 1401 در دور نهم دیدارهای گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا در ورزشگاه جام جهانی سئول به مصاف هم خواهند رفت.

پائولو بنتو، سرمربی کره‌جنوبی در جمع خبرنگاران ورزشی این کشور درباره اهمیت صعود به جام جهانی 2022 به عنوان تیم صدرنشین و قرار گرفتن در قرعه بهتر این رقابت‌ها اظهار داشت: اکنون من به قرعه‌کشی جام جهانی 2022 در قطر فکر نمی‌کنم. تمرکزمان روی به اتمام رساندن دیدارهای مرحله نهایی انتخابی این رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن و رسیدن به اهداف ترسیم شده در دو بازی باقی مانده است.

بنتو ادامه داد: بهترین نتیجه برای کره‌جنوبی صدرنشینی در گروه است. پس از آن می‌بینیم که جای ما در قرعه‌کشی جام جهانی 2022 کجا خواهد بود. پیش از قرعه‌کشی فرصت خوبی داریم. بنابراین با لذت‌بردن از بازی‌‌ها آماده رقابت‌های جام جهانی در ماه نوامبر خواهیم شد. روی کسب هر 6 امتیاز در دو بازی بعدی با ایران و امارات تمرکز می‌کنیم. این به معنای امکان صدرنشینی کره‌جنوبی در گروه است. این هدف کره‌جنوبی است. راهی جام جهانی 2022 شدیم اما جاه‌طلبی‌مان باید فراتر از این باشد. احتمال کسب رتبه نخست گروه وجود دارد و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می‌کنیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.