ملی‌پوش واترپلو: به دنبال شگفتی‌سازی در بازی‌های آسیایی هستیم/ تدارکات می‌خواهیم


ملی‌پوش واترپلو گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ دوباره شگفتی‌ساز شویم و به فینال برسیم.

3/15/2022 12:20:26 PM
کد خبر: 8354

ملی‌پوش واترپلو گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ دوباره شگفتی‌ساز شویم و به فینال برسیم.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، سهیل رستمیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اردوهای تیم ملی واترپلو اظهار کرد: یک هفته ای است که اردوهای ما به صورت متمرکز  شروع شده تا خود را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم‌. تا آخر این هفته هم تمرین داریم و احتمالا از ۵ فروردین دوباره اردوها آغاز شود. اکنون آماده‌سازی اولیه و تمرینات بدنسازی را در برنامه داریم تا رفته رفته آمادگی بیشتر شود و به ۱۰۰ درصد آمادگی برسیم. 

ملی‌پوش واترپلو در خصوص اردوهای تدارکاتی پیش بینی شده برای تیم ملی واترپلو گفت: چند اردوی تدارکاتی برای تیم ملی واترپلو در نظر گرفته شده است. احتمالا اردیبهشت ماه به اردوی تدارکاتی یونان خواهیم رفت و با چند تیم باشگاهی مسابقه خواهیم داد. با حضور رئیس کمیته ملی المپیک مجارستان در ایران قرارداد همکاری بسته شد و یک اردوی تدارکاتی هم در مجارستان خواهیم داشت. احتمال ۵۰ درصد سومین اردوی ما در صربستان باشد. 

وی در پاسخ به این سوال که شرایط اردوها بدون حضور چیریچ چطور است گفت: آقای چیریچ حضور فیزیکی در ایران ندارد اما ما تمرینات خود را از طریق رضایی و پیروزخواه پیش می‌بریم. این دو مربی از همان مکتب چیریچ پیروی می‌کنند. اصول و دانش همان است و برنامه‌ها زیر نظر چیریچ است. به اردوی تدارکاتی یونان هم برویم چیریچ در کنار تیم خواهد بود. به احتمال خیلی زیاد چیریچ از خرداد هم به ایران می‌آید و تمرینات نهایی را با حضور او انجام می‌دهیم.

رستمیان در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهد مدال برنز در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ ارتقاء یابد گفت: در دوره قبل بازی‌های آسیایی ما شگفتی‌سازی کردیم و بعد از ۴۴ سال برنز آسیا را گرفتیم. از آن تاریخ تا امروز ما تقریبا هیچ بازی رسمی نداشتیم و حتی حداقل مسابقات تدارکاتی را نسبت به رقبا در برنامه داشتیم. کرونا هم خیلی تاثیرگذار بود و استخرها تا چند ماه قبل هم بسته بودند. شرایط با دوره قبل فرق کرده و باید دید به چه ترتیبی پیش می‌رویم. 

او افزود: همه تلاش خود را می‌کنیم تا هم از عنوان قبل دفاع کنیم و هم اگر بتوانیم شگفتی دیگری بسازیم و به فینال برسیم. البته همه اینها منوط بر این است که ما بازی‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. هر چیزی که بکاریم برداشت می‌کنیم، باید ببینیم نسبت به رقبا چقدر دیدار تدارکاتی داشته ایم و کیفیت آنها چقدر بوده است. آن موقع است که می‌توانیم انتظار مدال یا هر نتیجه دیگری را داشت. از طرف خانواده واترپلو این همت هست که یک شگفتی دیگر داشته باشیم و در فینال بازی‌های آسیایی حضور داشته باشیم.

ملی پوش واترپلو در پایان گفت: ما یکبار شگفتی سازی کردیم و اعتماد لازم را از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش گرفتیم و سربلند بیرون آمدیم. امیدوارم برای دوره بعدی حمایت‌ها بیشتر شود، بازیکنان ما همان نسل هستند و شاکله تیم همان است. اگر حمایت شود مطمئنا دوباره پرچم ایران را بالا خواهیم برد تا دل مردم، خانواده واترپلو و ورزشکاران را شاد کنیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.