درویش: گل‌محمدی حق ندارد از پرسپولیس برود/رادوشوویچ گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال است


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل محمدی را به حد انفجار رساندند، او حق ندارد از پرسپولیس برود.

3/19/2022 2:07:03 PM
کد خبر: 8377

به گزارش سارنا به نقل از فارس، رضا درویش با حضور در برنامه شب‌های فوتبالی در مورد دلیل گرانی قیمت بلیت دربی اظهار داشت: کل این پول به باشگاه نمی‌رسد. درصد بسیاری‌اش به جاهای دیگر می‌رسد و شاید ۶۰-۵۰ درصدش به پرسپولیس برسد‌. به این دلیل که فضای کمی در اختیار بلیت فروشی قرار می‌گرفت گفتیم مبالغی بگذاریم که بتواند منبع درآمدی هم برای پرسپولیس باشد.  در بازی‌های قبلی ۷۰-۶۰ هزار بلیت فروخته و متناسب با آن قیمت تعیین می‌شد. با توجه به فروش ۲۰ هزار بلیت باید مبلغی را در نظر می‌گرفتیم که پس از کنار گذاشتن هزینه‌های مرتبط، درآمدی حداقلی برای باشگاه داشته باشد.

وی درمورد اینکه برخی می‌گفتند باید به تماشاگران هم عیدی داده می‌شد، گفت: اگر بازی ای بود که جامعه بسیاری را در برمی‌گرفت این بحث درست بود اما به این دلیل که تعداد کمی در نظر گرفته شود خواستند عیدی بدهند. همه جور می‌شود تفسیر کرد. اگر بلیت رایگان می‌شد هم باید هزینه ها را پرداخت می‌کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا  نتیجه دربی عادلانه بود، توضیح داد: اساس عدالت را باید در نوع بازی جست‌وجو کرد. هیچ وقت در فوتبال و ورزش رقم نتیجه براساس عدالت توزیع نمی‌شود و براساس استفاده از فرصت‌ها است. بارها گفته‌ایم نتیجه بازی گاهی اوقات باید در مستطیل سبز به دست بیاید اما شواهد نشان می‌دهد اینگونه نیست. شاهد مثال ما را در صحنه‌های بازی می‌بینید. 

درویش اضافه کرد: به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس 2-3 روز قبل از انتخاب داور بازی از کامرانی‌فر خواهش کردم چهار روز قبل از اینکه با وی صحبت کنم نیز به فدراسیون و سازمان لیگ نامه رسمی زدم و خواهش کردم اگر امکان دارد سیدعلی برای دربی نگذارید. به این دلیل که انتخابش شائبه‌ برانگیز است. قرار بود او داور بازی نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس شود اما در فضای مجازی برای افشاریان استوری گذاشت و او را از قضاوت این مسابقه کنار گذاشتند. چگونه ممکن است در این وضعیت سیدعلی را برای بازی دربی انتخاب کنند. به جهت مسائلی که در فضای مجازی به وجود آمد. 

وی خاطرنشان کرد:‌ خواستیم به جهت ارتباطاب سببی سیدعلی و باشگاه استقلال او را داور دربی نکنند. بماند که چه کسی با سیدعلی ارتباط سببی دارد. گفتیم باشگاه پرسپولیس این حق را دارد قبل از اینکه کسی را بگذارند از موضوع شائبه‌برانگیز اجتناب کنند. طبق یک حدیث  «اجتنبوا من مواضع التهم»، کامرانی‌فر هم فرمود این تحلیل خوبی است و کاملاً حق با  پرسپولیس است من هم حتماً این موضوع را می‌گویم. حتی به مسئولان وزارت ورزش هم گفتیم قرار بود کامرانی‌فر به کمیته داوران بگوید. اگر اشتباه نکنم ساعت یک پس از نصف‌شب تماسی با کامرانی‌فر داشتم و او اعلام کرد این مطلب را همین الان منتقل می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: وقتی یک تیم از زمان ورود بازیکنانش به زمین ذهنیتی نسبت به داور دارند از لحاظ روحی و روانی خود به خود منتظر این است داور سوت اشتباه بزند. می‌گویم وقتی در یک فضای زیبا و روز به این قشنگی پس از ماه‌ها و سال‌ها که نزدیک به دو سال بنا است تماشاگران به ورزشگاه بیایند می‌توانید این شائبه‌ها را بردارید تا در فضایی سالم همه با آرامش روحی وارد زمین شوند. وقتی به این مسائل توجه نمی‌کنند طبق ظاهر یعنی درخواست‌های ما چندان مدنظرشان نیست و چنین مواردی هم ایجاد می‌شود.

درویش در مورد اینکه باشگاه استقلال هم در دربی‌های قبلی نسبت به انتخاب موعود بنیادی‌فر نامه زده و درخواست تغییر و تحول داشت اما چنین اتفاقی رخ نداد، عنوان کرد: 5-6 روز قبل از دربی نامه‌نگاری کردیم. قرار بود سیدعلی برای بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان داور باشد اما به دلیل برخوردش با خداداد افشاریان از داوری منع شد اما برای چنین دیدار مهم و پراسترسی از این داور استفاده کردند.

وی در مورد صحنه جنجالی تعویض پرسپولیس پیش از گل استقلال گفت: چندین بار فیلم این صحنه را دیدم بازیکن ما روی زمین افتاد. بازیکن تعویضی کنار خط آمد کمال کامیابی‌نیا بازوبند کاپیتانی را به دست سیدجلال حسینی بست، سعید آقایی هم روی زمین افتاده بود و سیدجلال منتظر بود جای او بیاید. یحیی گل‌محمدی هم مدام می‌گفت چرا تعویض انجام نمی‌شود. تابلو را به کنار زمین آوردند که در ا بتدا خاموش بود و سپس آن را روشن کردند. حتی مشخص است تابلو روشن شده و داور چهارم می‌خواهد دستش را بالا بیاورد. توپ در آن لحظه به گردش نیفتاده بود، در همان لحظه بازیکن ما را بیرون آوردند و گل‌محمدی هم مدام اشاره می‌کرد. حتی قبل از اینکه سیدعلی بازی را ادامه بدهد یحیی شال گردن خود را بیرون از زمین پرتاب کرد و گفت چرا تعویض انجام نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: طبیعی است وقتی داور می‌بیند بازیکن زمین خورده و برانکارت او را بیرون می‌آورد اولین جایی که باید نظرش به آن جلب شود خط تعویض است تا ببیند آیا بازیکنی برای تعویض کنار خط آمده یا خیر.

درویش در خصوص اینکه چگونه می‌توان برخی رفتارهای مربیان در فوتبال ایران را حذف کرد، اظهار داشت: این موضوع دو جنبه دارد، ابتدا اینکه چرا مربی را به جایی می‌کشانیم تا فردی آرام مثل یحیی گل‌محمدی که بین مربیان به ساکت وصبور بودن معروف است چنین کاری انجام بدهد. او برای گرفتن حقش و اینکه می‌داند با شکایت کردن به کمیته انضباطی و اخلاق به جایی نمی‌رسیم مجبور به چنین حرکاتی می‌شود. اگر از یک روانشناس بپرسید متوجه می‌شوید گاهی اوقات آدم را به جایی می‌رسانند که چنین حرکاتی انجام بدهد. اگر همین الان با گل‌محمدی صحبت کنید می‌گوید در حالتی متعارف نباید این کار را انجام می‌دادم. 

وی افزود: از دربی قبل باشگاه پرسپولیس شکایتی به کمیته انضباطی ارائه کرده که به من هم ارتباطی ندارد و مربوط به دوره قبل از حضور من است. چند روز قبل نامه‌ای از کمیته انضباطی فدراسیون به باشگاه پرسپولیس رسید، شکایت ما برای قبل از این نامه است. دو ماه بعد از شکایت پرسپولیس تیم حریف از مصاحبه یا چیزی شکایت کرده و اعضای تشکیلات ما مثل مدیر روابط عمومی و مسئول ارتباطات ما احضار می‌شوند اما نامه‌ای که دو ماه قبل از شکایت استقلال داده بودیم  هنوز موعد رسیدگی‌اش نرسیده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: وقتی این مسائل شائبه‌ برانگیز ایجاد می‌شود ناخودآگاه برای مربی فضا ایجاد می‌کند از سه روز قبل با خودش می گوید حتماً این داور آمده تا سر ما را ببرد.

درویش با اشاره به زودتر برگزار شدن دیدار پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر نسبت به استقلال عنوان کرد:‌ بنا است پس از پایان تعطیلات، لیگ را شروع کنند. 15 فروردین ما بازی داریم. اکنون یک سؤال دارم اگر بنا است به تیمی استراحت بدهند باید کدام تیم استراحت بیشتری کند. قطعاً تیمی که بازیکن بیشتری در تیم ملی دارد باید استراحتش بیشتر باشد. امروز هشت بازیکن پرسپولیس درگیر تیم‌های ملی هستند. پنج بازیکن ایرانی به تیم ملی خودمان دعوت شد‌ه‌اند، سه بازیکن ازبکستانی و تاجیکستانی ما هم برای تیم‌های ملی خودشان دعوت شده‌اند. 

وی اضافه کرد: ازبکستانی‌ها به ما نامه زده‌ و گفته‌اند می‌توانید تمیروف را 12 فروردین بازگردانیم. چیزی که بیشتر از همه بازیکن در تیم ملی دارد باید دیر از همه تیم‌ها بازی کند. آنها باید به پرسپولیس بپیوندند و پس از بین رفتن خستگی‌شان و انجام تمرینات در بازی حاضر شوند. این موضوع منطقی است. برای همین هم نامه داده‌ایم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تیمی به جز پرسپولیس نداریم که بیشتر از یک یا دو بازیکن در تیم ملی داشته باشد. استقلال با چهار ملی‌پوش نصف پرسپولیس بازیکن دارد ما نگفتیم فقط بازیکنان تیم ملی ایران بلکه گفتیم این هشت بازیکن قرار است برای تیم ملی بازی کنند. ضمن اینکه بازیکنان استقلال تاکنون جزو نفرات اصلی تیم ملی نبوده‌اند و بعید است مقابل کره جنوبی و لبنان هم جزو بازیکنان اصلی باشند. طبیعی است در این حالت پرسپولیس برای هماهنگی به وقت بیشتری احتیاج دارد. دست کم یا باید مسابقه ما را در یک روز برگزار می‌کردند یا اگر جانب‌داری نیست دیرتر از آنان بازی می‌کردیم اما دیدار پرسپولیس و هوادار قبل از بازی استقلال است. از یک هفته پیش در این مورد نامه داده‌ایم.

درویش درمورد سرنوشت یحیی گل محمدی پس از اعلام استعفایش، توضیح داد: شب گذشته به من پیام داد و با او صحبت کردم. یادمان باشد امثال گل‌محمدی سرمایه ملی این مملکت هستند. نباید کاری کنیم آنها خانه بروند. یحیی به حدی از لحاظ روحی و روانی  ناراحت بود که می‌گفت یک تا دو سال از صحنه فوتبال کنار بروم. گفتم این حرف‌ها را رها کن. چند روزی تمرین تعطیل است. تمرین ما تا سوم فروردین تعطیل است و در این مدت با خانواده سرگرم باش. 

وی عنوان کرد: گل محمدی گفت شما لطف دارید اما گفتم تعارف نمی‌کنم. چند نفر مثل گل‌محمدی پیدا می‌شوند. چه قدر سرمایه‌های ملی را خانه نشین کرده‌ایم؟ چرا با این رفتارها کاری کنیم تا یحیی هم خانه نشین شود‌. ما از او حمایت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد اینکه شایعاتی درخصوص صحبت وی با یکی از این افراد خانه نشین برای جانشینی گل محمدی مطرح شده است، توضیح داد: اصلا چنین چیزی نیست. گل‌محمدی حق ندارد از  پرسپولیس برود. مرتبه قبلی هم که استعفاء کرد گفتم جایی ندارد برود و آدم از خانه اش قهر نمی‌کند‌. شاید به دلیل ناراحتی یک روز با اهالی خانه کم سلام و علیک کند. پرسپولیس هم خانه گل‌محمدی است‌ و شاید خیلی مواقع هم حق دارد. اگر او را به انفجار نمی‌رساندند چنین حرکاتی نمی‌کرد ولی دید شاید برای گرفتن حقش مجرایی وجود ندارد و تنها کاری که می‌تواند انجام بدهد چنین حرکتی از خودش بروز داد. او متعلق به این مملکت و ۴۰ میلیون هوادار است.

درویش درخصوص استوری مربی بدنساز عیسی آل کثیر و انتقاد از رفتار یحیی گل محمدی با این بازیکن، گفت: الان دو تفکر وجود دارد. چند بار با آل کثیر صحبت کردم و احوالش را پرسیدم. می‌گوید پزشکی در شهر خودش سراغ دارد که این پزشک معتقد است عیسی نیازی به جراحی ندارد و روی همین حرف هم تمریناتش را شروع کرده است. پزشکان مورد تایید کادر پزشکی ما که از افراد مشهور تهران هستند اعتقاد دارند آل کثیر نیاز به عمل دارد. گل‌محمدی هم حق می‌گوید. اگر مربی‌ای باشد که فقط نتیجه برای او مهم است می‌گوید از عیسی که خودش گفته خوبم، استفاده می‌کنم و اگر اتفاقی افتاد خودش مقصر است. 

وی افزود: یحیی می‌گوید سلامت عیسی برای من مهم است و پزشکان حاذق می‌گویند باید عمل شود. آل کثیر اکنون با پرسپولیس تمرین می‌کند ولی این دو تفکر وجود دارد. خودش هم می‌گوید پزشک مورد اعتمادم گفته می‌توانم بازی کنم اما گل محمدی اعتقاد دارد اگر آسیب ببیند باید برای همیشه فوتبال را کنار بگذارد. عیسی سال آینده هم با ما قرارداد دارد‌. نمی‌خواهیم برای حضور در ۲ بازی ما عمر فوتبالی‌اش تمام شود. در این مورد جاه طلب نیستیم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد شکایت بوژیدار رادوشوویچ از این باشگاه، توضیح داد: یکی از دوستانی که در این کار تبحر دارد، به من گفت طبق محاسبه ما براساس دقایق بازی و پول‌هایی که رادو گرفته و از الان می‌خواهد بگیرد، گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال است‌. می‌گویند حتی از لیونل مسی قیمتش بیشتر است.

درویش درخصوص اینکه آیا رادو کارایی مسی را برای پرسپولیس داشته است، عنوان کرد: شاید از لحاظ بدهکاری بیشتر از مسی کارایی داشته باشد(باخنده). 

او درمورد اینکه چه کسی چنین قراردادی با دروازه بان کروات بسته است، پاسخ داد: ظاهراً دو سال قبل این قرارداد را بسته‌اند‌. روزی  محسن خلیلی که قبلاً سرپرست تیم بود به من گفت زمان کالدرون این سرمربی گفته است مگر در کشور خودتان یک دروازه بان دوم‌ جوان ندارید که مجبورید با دروازه بان ذخیره دلاری قرارداد ببندید. ظاهراً رادو از لحاظ فنی مورد تایید کالدرون هم نبوده و دروازه‌بان دوم دیگری می‌خواسته اما به دلیل قرارداد داشتن وی گفته است بماند.

مدیرعامل پرسپولیس اضافه کرد: در همان زمان یک سال قرارداد داشت و قرار بود پایان سال هم برود. قراردادش هم خیلی کمتر و حدود ۱۲۰-۱۱۰ هزار دلار بود؛ اما در شرایطی که او را نمی‌خواستند ناگهان قراردادش را در ۳۲ سالگی سه ساله تمدید کردند. قرارداد جدیدش هم از حدود ۲۳۰ هزار دلار شروع می شود و سالانه تصاعدی بالا می رود. این چیزی است که محسن خلیلی به من گفت.

درویش در مورد دلیل تغییر زمان برگزاری دربی گفت: ساعت 15:30 دقیقه زیر نور خورشید تابلوهای تبلیغاتی ما دید خوبی نداشت و کارگزار می‌گفت نمی‌توانیم تبلیغات بگیریم. چهار روز پیگیر این موضوع بودیم. یک مسئول ورزشگاه آ‌زادی نامه داده و گفته بود به دلیل ایراد برق ورزشگاه آزادی این مسابقه را ساعت 15:30 برگزار کنید شورای تأمین هم این ساعت را گفت. گفتیم اگر برق ایراد دارد چگونه استقلال دو روز قبل ساعت 20 بازی کرد. آن شب هم ساعت 20 تابلوها روشن نبود ما هم باید درآمدزایی کنیم. 

وی تصریح کرد: کتباً‌ نامه دادم و برای چنین مطلبی به وزیر ورزش متوسل شد،. باید از سجادی تشکر کنم که اجازه نداد حق ما را بخورند. کتبا ً نامه نوشتم و تعهد دادم که من مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تعهد می‌دهم در صورتی مشکلی برای برق ورزشگاه آزادی ایجاد شود آن را حل کنیم. در نامه‌نگاری انجام شده نوشته شده با توجه به اینکه مدیرعامل پرسپولیس مسئولیت برق را پذیرفته بازی ساعت 19:30 دقیقه برگزار می‌شود. عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه هم طبق اراداتی که به من داشت گفت هر چیزی درویش تعهده کرده همان را انجام بدهید. شائبه‌ برانگیز نیست که استقلال سه روز قبل بدون قطعی برق ساعت 20 در ورزشگاه آزادی بازی کند اما ما نتوانیم دیدار خود را زیر نور انجام بدهیم؟ انسان‌ها دارای روح وعاطفه هستند اما جامدات به حدی احساساتی نشدند که زمان بازی ما قطع شوند و وقتی استقلال بازی دارد وصل بمانند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: وقتی همه این مسائل دست به هم می‌دهند ظن بد می‌بریم که شاید با ما مشکل دارند. اگر با من هم مشکل دارند سر تیمی با 40-50 میلیون هوادار که به نتایج پرسپولیس دل‌خوش هستند چنین بلایی نیاورند یا داوری که شبهه‌برانگیز بود را نمی‌گذاشتند تا در این روز زیبا همه اعضای تیم و هواداران استرس نگیرند. حیف نیست روز به این قشنگی که یکی از بهترین بازی‌های تاریخ دربی انجام شد چنین اتفاقی بیفتد؟

درویش در خصوص اینکه آیا نتیجه دربی عادلانه بود، گفت: به نظر من نتیجه عادلانه نبود. قبل از بازی فکر می‌کردیم پرسپولیس برنده خواهد شد زیرا بازیکنان تمرینات خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشته و تیم هم خیلی آماده بود. همه بچه‌ها مصمم بودند برنده از این مسابقه بیرون بیایند. قول می‌دهم اگر اجازه می‌دادند آن تعویض انجام شود و سیدجلال حسینی جای خودش برود از آن منطقه ضربه نمی‌خوردیم. قطعاً در این حالت چنین نتیجه‌ای رقم نمی‌خورد. 

وی در مورد اینکه یحیی گل‌محمدی اعتقاد داشت در نیم‌فصل خریدهای مدنظرش انجام نشده است، توضیح داد:  طبق صحبتی که با وی داشتم اعلام کرد منظورش ابتدای فصل بوده است و منظورش زمان مدیریت من نبود. در نیم‌فصل هم دو لیست داشت. یک لیست بازیکنان شاخص 2-3 تیم خوب بودند که همه آنها با باشگاه‌های خود قرارداد 2-3 ساله داشتند. اگر روزی تمایل به آزادی خود از باشگاه‌شان داشته باشند می‌توانند به پرسپولیس بیایند اما هیچ‌یک در زمان فعلی چنین تمایلی نداشته‌اند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: گل‌محمدی بازیکنان دیگری مثل رامین رضائیان را می‌خواست که خودش هم خیلی علاقه‌مند بود به پرسپولیس بیاید از روزی آمده خیلی تأثیرگذار بوده، بازیکن ازبکستانی هم مدنظر گل‌محمدی و حمید مطهری است.

درویش در خصوص مسائل مطرح شده نسبت به مذاکره باشگاه پرسپولیس با نفراتی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی، علیرضا بیرانوند و شجاع خلیل‌زاده توضیح داد: باید فصل تمام شود همه این نفرات با تیم‌های خود قرار دارند و غیر حرفه‌ای است اکنون در این مورد صحبت کنیم. این مسائل بیشتر مربوط به حرف‌های فضای مجازی است. هنوز هیچکس از باشگاه با آنها مذاکره نکرده اما خودشان به پرسپولیس علاقه دارند و پرسپولیسی‌ هستند. علی بیرانوند پس از رفع مشکلات مالی و شکایتش با من صحبت کرد این مشکلات را با ملاطفت حل کردیم قبلاً‌ چندین بار گفتند اما عملیاتی نشد یا اینکه می‌توانیم با صداقت و زبان خوب کار را به چنین جایی نکشانیم. 

وی در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از مهدی سیدعلی و  همچنین شکایت او از یحیی گل‌محمدی پاسخ داد: مصطلح عام است که اشتباه هم جزئی از داوری است. زمانی اشتباهی ناخودآگاه یا خودآگاه از یک نفر سر می‌زند که لطمه‌ای ندارد اما مورد اخیر مثل این می‌ماند که یک قاضی با رأی اشتباه خود یک نفر را اعدام کند حتی اگر این اشتباه ناخودآگاه باشد حق‌الناس بر گردنش است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر اشتباه داوری حقوق 40 میلیون هوادار را تضییع کند از ناخودآگاه به حق‌الناس تبدیل می‌شود از لحاظ روحی و روانی برای پرسپولیس مشکل ایجاد شده و یحیی گل‌محمدی می‌گوید روز گذشته وقتی بین دو نیمه بازیکنانم به رختکن رفتند نمی‌توانستم آنها را ساکت کنم. آنها می‌گفتند ببیند چه بلایی سر ما آمده است. ظاهراً یکی از اعضای کادر فنی استقلال مقابل چشم داور به سینه مهدی ترابی زده و احتمال داشت او پرت شود. وقتی سیدعلی عکس‌العملی نشان نمی‌دهد آیا این اشتباه هم ناخودآگاه  است؟ نمی‌گویم این مسائل فقط برای ما است.

درویش تصریح کرد:‌ شواهد و قرائن چنین چیزهایی را نشان می‌دهد خیلی باید خوش‌گمان باشیم بگوییم همه این اشتباهات ناخودآگاه است البته بخش حقوقی ما کارهای شکایت از محمد دانشگر، بهزاد غلامپور و سه بازیکن خارجی استقلال را هم انجام می‌دهد. البته آنها هم قبل از شکایت ما در بخش حقوقی خود اطلاعیه‌ای صادر کرده بودند. 

وی در مورد احتمال اضافه شدن محمد محمدی به باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: او از پیشکسوتان پرسپولیس و انسانی بسیار با اخلاق، کاربلد، خوب و مؤدب است. سعی داریم از توانایی‌هایش استفاده کنیم اگر جایی باشد از توانایی‌هایش استفاده خواهیم کرد. برای استفاده از محمدی 2-3 جا را مدنظر داریم. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت پرداختی‌های این باشگاه به اعضای تیم عنوان کرد: در 6 روز گذشته همه حساب‌های ما را بستند. هیچ راهی برای پرداخت پول به بازیکنان و اعضای کادر فنی نداشتیم. من مدیرعامل با سختی کار و همراهی همه پرسنل باشگاه که باید از آنها تشکر کنم و تا ساعت یک شب پای کار بودند و حتی هنوز حقوق خود را نگرفتند منابع مالی را مهیا کردیم اما هیچ راهی برای پرداخت تیم نداشتیم. هر راهی می‌رفتیم می‌گفتند همه حساب‌ها به دلیل طلب 150 هزار دلاری یک فرد که البته حقش هم هست و باید بدهی‌اش را بدهیم بسته شده  است.

درویش افزود: کتمان نمی‌کنیم هر کسی که پولی به پرسپولیس قرض داده باید طلبش را بدهیم حتی با این فرد هم مذاکره کرده و چک شخصی‌‌ام را به او دادم اما مبادی قضایی گفتند با این مدل رضایت حاصل نمی‌شود. نباید رضایت مشروط وجود داشته باشد باید این فرد بگوید یا رضایت می‌دهم یا نمی‌دهم. در این 6 روز برای پرداخت پول به بازیکنان به سکته رسیدیم. سه بازیکن خارجی داشتیم که بعد از دربی از ایران می‌رفتند باید دلاری به آنها پول می‌دادیم حساب‌ها هم بسته بود و نمی‌توانستیم پول را به حساب دیگری بریزیم. به لطایف الحیل و همکاری مکان‌های مختلف موفق شدیم پول را از طریق کانالی به حساب بازیکنان بریزیم و 10 درصد دیگر از قرارداد آنها را پرداخت کنیم. این پول روز گذشته به حساب‌شان رفت.

وی گفت: این مشکلات در هیچ جای دنیا وجود ندارد. از روزی که من آمدم دیدید چقدر پنجره باز و بسته شد. چند نفر طلبکار آمدند و یک نفر از 12 سال پیش همچنان طلب دارد. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص پولی که قرار است از فروش سهام این باشگاه به حساب سرخ‌پوشان واریز شود، عنوان کرد: 325 میلیارد تومان قرار است از این اتفاق به پرسپولیس برسد. بخشی از این پول را باید صرف پرداخت بدهی‌ها کنیم. کارگروه اقتصادی گذاشته‌ایم و مدل من اینگونه است در هر موقعیتی که می‌خواهم نسبت به آن تصمیم‌گیری کنم سعی دارم عوامل مرتبط و مطلع آن موضوع را به کار بگیرم ابایی هم ندارم که بگویم بلند نیستم یا کم می‌دانم. بهترین نفراتی که می‌توانند از لحاظ اقتصادی کمک کنند یاعلی می‌گویم. خدا را شکر. آدم پرسپولیسی هم در ایران فراوان است که خدمت‌گزار باشند.

درویش تصریح کرد:‌ در این کارگروه برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا ببینیم با این پول چه کارهایی برای پرسپولیس می‌توان انجام داد تا برای ما آورده داشته باشد. برخی موارد هم حقوقی است که باید کارگروه حقوقی بحث بدهی‌ها را و نوع پرداخت آنها را مشخص کنند. باید ببینید اساس این بدهی‌ها چه بوده و آیا واقعی است یا غیر واقعی. 

وی در ادامه گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی در مورد اینکه آیا گل‌محمدی به پرسپولیس بازمی‌گردد، گفت: طرفداران ما باید خوشحال باشند و هیچ دغدغه‌ای از لحاظ تیم نداشته باشند. یقیناً یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس بازمی‌گردد زیرا سرمایه بزرگ ملی و باشگاه پرسپولیس است. تیم هم تا روز آخر با قدرت به کارش ادامه می‌دهد. هنوز امیدواریم در لیگ به قهرمانی برسیم. خدا هم کمک می‌کنند و همه همدل و همراه هستیم تا این اتفاق بیفتد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.