اعتبار ۴هزار میلیارد تومانی مجلس برای حمایت از دانش بنیان‌ها


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در قانون مصوب مجلس برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ۴هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم بهره برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

3/25/2022 12:23:02 PM
کد خبر: 8383

به گزارش سارنا به نقل از فارس، رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری گفت: در سال‌های قبل شرکت‌های دانش بنیان با مشکلاتی مواجه بودند که مهم‌ترین آن عدم حمایت از اختراعات دانشمندان ما بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار داشت: مجلس اخیرا قانونی را‌‌‌‌‌‌‌‌ گذراند که با اجرای مشکلات شرکت‌های دانش بنیان و دانشمندان ما رفع می‌شود و در این قانون هم بحث صدور مجوزها دیده شده و هم ارائه تسهیلات و هم موارد دیگر.

حاجی پور خاطرنشان کرد: در قانون مصوب مجلس در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ۴هزار میلیارد تومان اعتبار در قالب کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم بهره برای شرکت‌های دانش بنیان دیده و در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از سویی تسهیل و تسریع در صدور مجوز شرکت‌های دانش بنیان موضوع دیگری است که در قانون مجلس به آن پرداخته شده است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.