وزیر ورزش: آرزویم معرفی ورزش زورخانه ای به جهان است


حمید سجادی با تمجید از ورزشکاران ورزش زورخانه ای، گفت: آرزویم این است که این رشته را به جهان معرفی کنیم.

4/16/2022 9:51:22 AM
کد خبر: 8466

حمید سجادی با تمجید از ورزشکاران ورزش زورخانه ای، گفت: آرزویم این است که این رشته را به جهان معرفی کنیم.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، سید حمید سجادی در مراسم گلریزان فدراسیون ورزش های زورخانه ای برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، گفت: از شهردار منطقه ۵ که الان به من گفتند دستور دادند زورخانه جوانمردان شهدای کن در اختیار فدراسیون زورخانه ای قرار بگیرد، که من از ایشان تشکر می کنم. از آقای باران چشمه که رییس فدراسیون و بهترین مشاور بنده است و همچنین همه حضار و اساتید خودم تشکر می کنم.

وی افزود: از ورزشکاران عزیز که امشب ما را واقعا به ذوق آوردند تشکر می کنم. ثواب اتفاق امشب از همه برنامه های دیگر ما مضاعف تر بود. اینجا مجلس امیرالمومنین، فتوت و افتادگی است.

سجادی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم فرهنگ گلریزان را ترویج دهیم. یکی از آرزوهای من این است که ورزش زورخانه ای را به دنیا معرفی کنیم که رشته قدمت دار و اصیل ایرانی است. واقعیت این است که این رشته نیاز به احیا دارد و نگاه خیلی ها به این رشته باید عوض شود. همه چیز در این رشته است. حرکت های هماهنگ، استقامت و اوج فاکتورهای آمادگی جسمانی را در اجرای ورزشکاران این رشته می بینیم.

وزیر ورزش خاطرنشان کرد: زورخانه ها می توانند احیاگر فرهنگ دستگیری و توجه به نیازمندان باشند. امیدوارم همه بتوانیم با کمک هم این رشته را به جهان معرفی کنیم. امیدوارم چراغ زورخانه های ما همیشه روشن باشد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.