نادر طالب‌زاده درگذشت/ خاک‌سپاری خالق برنامه "راز" در جوار شهید آوینی


حمید جوادی تهیه‌کننده برنامه "عصر" با تأیید خبر درگذشت نادر طالب‌زاده اعلام کرد احتمالاً فردا مراسم تشییع پیکر این پژوهشگر و مستندساز برگزار خواهد شد.

4/30/2022 7:43:17 AM
کد خبر: 8541

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، حمید جوادی تهیه‌کننده برنامه "عصر" با تأیید خبر درگذشت نادر طالب‌زاده اعلام کرد: فردا مراسم وداع با پیکر این پژوهشگر و مستندساز برگزار می‌شود و روز یکشنبه تشییع خواهد شد.

او همچنین به مراسم تشییع و خاک‌سپاری این پژوهشگر، سینماگر و مستندساز اشاره کرد که فردا عصر مراسم وداع با پیکر نادر طالب‌زاده در معراج‌الشهدا برگزار می‌شود. روز یکشنبه 11 اردیبهشت پیکر این برنامه‌ساز پیشکسوت ساعت 9 صبح از مسجد بلال رهسپار بهشت زهرا(ع) و جوار آرامگاه شهید آوینی خواهد شد و در خانه ابدی‌اش آرام می‌گیرد.

طالب‌زاده مجری برنامه‌های مختلف تلویزیونی از جمله برنامه «عصر» شبکه افق بود. او همچنین سال‌ها به مستندسازی مشغول بوده است و در حوزه سینما علاوه‌بر کارگردانی جشنواره‌های مختلفی را برگزار کرد.

از مهمترین جشنواره‌های جریان‌سازی که او طی این سال‌ها دبیری‌اش را به‌عهده داشت می‌توان به جشنواره فیلم «عمار» اشاره کرد، همچنین کنفرانس افق نو از دیگر رویدادهایی بود که با دعوت از چهره‌های بین‌المللی در عرصه مبارزه علیه استعمار و استکبار برگزار می‌کرد.

طالب‌زاده کارگردانی فیلم سینمایی و نسخه سریالی "بشارت منجی" را نیز در کارنامه خود دارد.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.