مخالفت رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با حضور تاج در فدراسیون فوتبال


رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی حضور رئیس پیشین فدراسیون فوتبال برای نشستن دوباره پشت میز صندلی ریاست را غیر قانونی دانست.

7/25/2022 12:44:58 PM
کد خبر: 8939

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، مهدی تاج پس از عملکرد نا مطلوب در جایگاه ریاست فدراسیون فوتبال که باغرامت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورویی برای فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس همراه شد با فشارهای وارده تصمیم به کناره گیری از پست خود به بهانه بیماری قلبی گرفت اما با عزل شهاب الدین عزیزی خادم و زمزمه‌های کاهش میزان محکومیت فدراسیون فوتبال ایران در دادگاه عالی ورزش نامزد دوباره این جایگاه شد تا بار دیگر اهالی فوتبال به انتقاد از حضور او بپردازند.

کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال که مسئولیت تأیید صلاحیت نامزدها را بر عهده دارد هنوز درباره میزان تقصیر تاج در پرونده‌های مختلف مالی اعلام نظر نکرده است اما شایعاتی درباره تأیید صلاحیت او به همراه میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی به گوش می‌رسد.

نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود نسبت به حضور دوباره مهدی تاج واکنش نشان داد و آن را غیر قانونی دانست.

پژمانفر در این باره نوشت: «تا زمانیکه پرونده فساد قرارداد ویلموتس تعیین تکلیف نشده و افراد از اتهاماتی که متوجه آنان شده، تبرئه نشوند، حضور این افراد مذکور در فدراسیون فوتبال قانونی نیست.»

مخالفت رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با حضور تاج در فدراسیون فوتبال

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.