کاسیمیرو به منچستر یونایتد پیوست


باشگاه رئال مادرید در پیامی انتقال کاسیمیرو به منچستر یونایتد را تایید کرد و از این بازیکن برزیلی به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه یاد کرد.

8/20/2022 9:00:17 AM
کد خبر: 9071

باشگاه رئال مادرید در پیامی انتقال کاسیمیرو به منچستر یونایتد را تایید کرد و از این بازیکن برزیلی به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه یاد کرد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا و به نقل از اسپورت، باوجود آنکه کارلو آنچلوتی پیش از این اعلام کرد که هیچ بازیکنی از رئال جدا نخواهد شد اما این تیم پرطرفدار مادریدی یکی از بهترین بازیکنان خود در سال های اخیر را از دست داد.

کاسیمیرو هافبک قدرتمند و انرژیک رئال مادرید بعد از چند سال حضور در این تیم راهی لیگ جزیره شد.

پیشنهاد وسوسه کننده منچستر یونایتد به رئال مادرید باعث شد تا این باشگاه با جدایی هافبک کلیدی خود موافقت کند. باشگاه رئال مادرید در پیامی انتقال کاسیمیرو به منچستر یونایتد را تایید و برای این بازیکن آرزوی موفقیت کرد.

در بیانیه رئال مادرید از کاسیمیرو به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه یاد شد. قرار است که این بازیکن برزیلی روز دوشنبه با حضور فلورنتینو پرس رسما از رئال خداحافظی کند.

کاسیمیرو در طول دوران حضورش در رئال مادرید ۱۸ جام به دست آورد. او ۵ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۳ قهرمانی در جام جهانی باشگاهی، سه قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در سوپر جام اروپا و یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا را به دست آورد. او در قهرمانی اخیر رئال مادرید در سوپر جام اروپا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و جزو گزینه‌های توپ طلا در سال ۲۰۲۲ هم بود.

او با ۶۰ میلیون یورو و قراردادی ۵ ساله پیراهن منچستر یونایتد بحران زده را برتن می‌کند. شیاطین سرخ در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر انگلیس نمایشی ناامید کننده داشته‌اند و در هر دو بازی خود شکست خورده اند.

شاگردان اریک تن هاخ در سومین بازی خود در لیگ جزیره باید به مصاف لیورپول نایب قهرمان فصل قبل بروند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.