دادستان‌کل کشور: ‌اجازه نخواهیم داد عناصر اندکی در جامعه ناامنی ایجاد کنند


دادستان‌کل کشور گفت: اجازه نخواهیم داد عناصر اندکی در جامعه ناامنی ایجاد کنند و این وظیفه به‌عهده همه دستگاه‌های امنیتی از جمله دستگاه قضایی است.

9/7/2022 12:10:50 PM
کد خبر: 9188

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با استقبال استاندار فارس، رئیس‌کل دادگستری و اعضای شورای تأمین استان وارد شهر شیراز شد. حضور در همایش رؤسا و دادستان‌های استان، نشست با قضات، بازدید از مجتمع‌های قضایی و بازدید از چند واحد تولیدی و دانش‌بنیان از جمله برنامه‌های دادستان‌کل کشور در شهر شیراز است.

وی در بدو ورود با اشاره به اینکه امنیت برای کشور از مؤلفه‌های بسیار مؤثر‌ در همه ابعاد است و بخش عمده‌ای از تحقق این امر به‌عهده دستگاه قضایی است، گفت: موضوع امنیت در همه ابعاد آن خط قرمز دستگاه قضایی است.

عضو شورای‌عالی قضایی کشور افزود: اجازه نخواهیم داد عناصر اندکی در جامعه ناامنی ایجاد کنند و این وظیفه به‌عهده همه دستگاه‌های امنیتی از جمله دستگاه قضایی است تا با تعامل موقعیتی ایجاد کنند که برخورد مناسب و عبرت‌آموزی با افرادی بشود که امنیت را خدشه‌دار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از وظایف در حوزه دستگاه قضایی نیاز به تمرکز بیشتری داشت که قرارگاه ویژه رسیدگی به سرقت‌های خشن در دادستانی‌کل کشور و متناظر آن در حوزه‌های قضایی کشور با اهتمام و‌ توجه ریاست قوه قضاییه تشکیل شد تا بهتر از قبل بتوانیم با این گونه جرائم برخورد کنیم و ناامنی‌های اندکی را هم که بعضی افراد نابکار ایجاد می‌کنند از بین ببریم‌.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.