"نون خ" در آماده باش


کاظم نوربخش، بازیگر سریال "نون خ" درباره آغاز فصل چهارم این مجموعه گفت: همه بازیگران آماده و منتظریم که همین روزها تا پایان تابستان "نون خ ۴" را شروع کنیم.

9/19/2022 9:59:21 AM
کد خبر: 9267

کاظم نوربخش، بازیگر سریال "نون خ" درباره آغاز فصل چهارم این مجموعه گفت: همه بازیگران آماده و منتظریم که همین روزها تا پایان تابستان "نون خ ۴" را شروع کنیم.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، بازیگر نقش سلمان در سریال "نون خ" در گفت‌وگویی با ایسنا درباره کلید خوردن فصل چهارم این مجموعه طنز به کارگردانی سعید آقاخانی که پیش تر اعلام شده بود تا آخر تابستان ۱۴۰۱ این اتفاق می‌افتد، توضیح داد: قرارمان آخر تابستان بود اما هنوز شروع نشده، فکر می‌کنم نون خ ۴ همین روزها کلید بخورد چون به ما گفته‌اند آخر شهریور و نهایتاً اوایل مهرماه کار شروع می‌شود، بنابراین هیچ کاری قبول نکردیم و آماده‌باش هستیم تا ان‌شاالله همین روزها کار را شروع کنیم.

وی اظهار کرد: همه بازیگران آماده باش هستیم و تا جایی که من می‌دانم کسی کار جدیدی قبول نکرده تا فصل چهارم نون خ را شروع کنیم. نون خ ۴ برای پخش در نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ تدارک دیده می شود. امیدوارم مردم فصل چهارم را همچون سری های قبل دوست داشته باشند.

بازیگر نون خ در ادامه به نقش سلمان و اتفاقاتی که در فصل چهارم برای این شخصیت خواهد افتاد اشاره کرد و گفت: همانطور که پیش‌تر صحبت کردیم برای سلمان اتفاقات جدیدی در نون خ ۴ خواهد افتاد که قطعاً جذاب تر خواهد بود که باید ببینیم. قطعاً مردم فصل جدید با کاراکترهای جدید را دوست خواهد داشت چون نون خ در فصل های گذشته ثابت کرد که سریال مخاطب پسندی است،‌ بنابراین شکی نیست که فصل چهارم هم موفق می شود.

"نون خ" در آماده باش

نوربخش در پایان درباره اینکه گفته می شود مخاطبان تلویزیون سیر نزولی داشته اند، خاطرنشان کرد: بله. متاسفانه من هم معتقدم که تلویزیون طی این مدت مخاطبانش را به شدت از دست داده است اما چون خودم خیلی اهل تلویزیون دیدن نیستم! نمی‌توانم اظهارنظر جدی در این باره داشته باشم ولی فکر می کنم سریال نون خ مثل همیشه حرفی برای گفتن داشته باشد و با فصل چهارم اتفاقات خوبی برای تلویزیون بیفتد. امیدوارم واقعا همینطور هم باشد.

به گزارش ایسنا، سریال نون خ ۴ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای پخش از شبکه یک سیما تولید خواهد شد.

تاکنون سه فصل از این مجموعه به روی آنتن رفته است. فصل اول نون خ فروردین ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. نون خ ۲ نیز فروردین ماه ۱۳۹۹ به روی آنتن رفت و فصل سوم این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش شد.

سعید آقاخانی، علی صادقی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، ندا قاسمی، هدیه بازوند، سید علی صالحی، حمیدرضا آذرنگ، کاظم نوربخش، نسرین مرادی و ... از بازیگران اصلی مجموعه نون خ هستند. 

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.