انصارالله خطاب به عربستان و امارات: تمام فرودگاه‌ها و بنادرتان در تیررس ما هستند/ شرکت‌های نفتی خارجی این دو کشور را ترک کنند


یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن رسماً به شرکت‌های نفتی خارجی فعال در عربستان و امارات برای ترک این کشورها ضرب‌الاجل داد.

10/3/2022 11:09:56 AM
کد خبر: 9369

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم و به نقل از المسیره، «یحیی سریع» گفت: نیروهای مسلح یمن به شرکت‌های نفتی فعال در عربستان و امارات فرصتی برای خروج می‌دهد، چرا که متجاوزان آمریکایی ـ سعودی به آتش‌بسی که حق ملت یمن را برای استفاده از ثروت‌های نفتی‌اش بدهد، پایبند نیستند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد: نیروهای مسلح ما به یاری خداوند قادر هستند عربستان و امارات را از منابع درآمدی خود در صورت اصرار بر محروم کردن ملت یمن از منابع درآمدی خود محروم کنند.

بیانیه مهم شورای سیاسی عالی یمن: تمام فرودگاه‌ها و بنادر کشورهای متجاوز در تیررس ما هستند/ باید فوراً به محاصره یمن و تجاوزات خود پایان دهید

شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای تمدید آتش‌بس با وجود ادامه محاصره یمن و تجاوزات مستمر عربستان و متحدان و مزدورانش را رد کرد.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح ما هرگز در برابر متجاوزان در صورت ادامه تجاوزگری و محاصره یمن دست‌بسته نخواهند بود و فرودگاه‌ها و بنادر و شرکت‌های نفتی وابسته به آنها در تیررس آتش ما خواهند بود.

به شرکت‌های نفتی فعال در کشورهای متجاوز درباره فعالیت خود، و نیز به شرکت‌های کشتیرانی درباره حرکت به سمت این کشورها هشدار می‌دهیم.

به مردم یمن اطمینان می‌دهیم که نیروهای مسلح و امنیتی یمن قادر به دفاع و حمایت از آنها و بازپس‌گیری حقوقشان هستند.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.