وزیر ورزش‌: بهره‌برداران مجموعه‌های ورزشی برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند


وزیر ورزش و جوانان، گفت: بهره‌برداران در سراسر کشور می توانند با مراجعه به ادارات کل و وزارت ورزش درخواست تسهیلات کنند.

10/19/2022 9:52:33 AM
کد خبر: 9496

به گزارش سارنا به نقل از فارس، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره افزایش هزینه‌های ورزش در دولت سیزدهم، گفت: تلاش ما بر این بوده تا ورزش گران نشود ولی اگر مصادیق خاصی در این باره وجود دارد، حتما به ما اعلام شود.

وی با بیان اینکه کاری را که به عنوان دولت باید انجام می‌دادیم، صورت گرفته است، افزود: برخی مسائل را هم به این منظور به شکل بخش‌نامه اعلام کردیم، از طرفی به ادارات کل اعلام شده است که سعی کنید ورزش گران نشود. 

سجادی با اشاره به افزایش هزینه کارگر و خدمات جاری، گفت:‌ باید در نظر داشت که بخش خصوصی به کمک دولت آمده و مکان ورزشی‌ای را اجاره کرده است، آیا در این مدت هزینه کارگر و سایر خدمات اضافه شده است یا خیر؟ 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: برخی هزینه‌های ثابت اعم از پول برق و گاز هر ساله افزایش متعارفی دارند، به طور طبیعی بخش خصوصی هم احتمال دارد به دلیل افزایش هزینه‌های جاری، تغییراتی در هزینه‌ها اعمال کنند و قیمت ورزش درصد معقولی افزایش داشته باشد.

وی تصریح کرد:‌ دستور دادم با شرکت توسعه (که در مجموعه ورزشی انقلاب 32 بهره‌بردار دارد) صحبت شود یا افزایش قیمت نداشته باشند یا اگر هم قصد گران کردن دارند، این افزایش هزینه معقول باشد تا مردم با گرانی مواجه و ورزش از دسترس مردم دور نشود. در همین راستا هزینه ورودیِ مجموعه ورزشی انقلاب که اختیارِ آن با وزارت ورزش و جوانان است نسبت به پارسال به هیچ عنوان گران نشده است.

وی در مورد تسهیلات و اعطای وام به مجموعه‌های ورزشی گفت: هرکدام از بهره‌برداران در سراسر کشور می توانند با مراجعه به ادارات کل و وزارت ورزش درخواست تسهیلات کنند، مثلا از صندوق کارآفرینی امید یا بانک رسالت برایشان وام بگیریم یا اگر از سایر بانکها خواستند وام بگیرند، مایلیم آن ها را معرفی کنیم تا بتوانند از وام و تسهیلات استفاده کنند، تا از این طریق بلکه کمکی صورت بگیرد و تعرفه‌های ورزش گران نشود، چرا که اعتقاد دارم ورزش نباید گران شود.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.