وزیر دفاع یمن: متجاوزان یا باید آتش بس را بپذیرند یا پذیرای موشک‌ها باشند


وزیر دفاع یمن اعلام کرد، ائتلاف متجاوز یا باید به توقف تجاوز بی فایده خود علیه یمن تن دهد یا آن که پذیرای موشک‌ها و پهپادهای کوبنده نیروهای مسلح یمن باشد.

10/30/2022 8:59:59 AM
کد خبر: 9552

به گزارش سارنا به نقل از تسنیم، سرلشکر ستاد محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن در جریان بازدید از خطوط مقدم در استان مارب، به خبرنگاران گفت: منابع نفتی و دیگر منابع، ثروت‌ها و دارایی‌ها یمن بوده و جز جمهوری یمن به پایتختی صنعاء هیچ کس حق حاکمیت بر آن را ندارد.

وزیر دفاع یمن افزود: کشورهای ائتلاف متجاوز همانگونه که منابع و ثروت‌های یمن را به یغما بردند، برای به سرقت بردن (لوث کردن) پیروزی‌‌هایی که ملت یمن و نیروهای مسلحش به دست آورده، حاضر به پذیرش آتش بس شده بودند، اما از اینجا از استان مارب به آنها می‌گوییم، شما فقط دو راه دارید یا آتش بس را می‌پذیرید یا موشک‌ها و پهپادها را پذیرا خواهید شد.

او تاکید کرد: با وجود آن که متجاوزان تلاش کردند با سوء استفاده از دوره آتش بس، اوضاع خود را سامان داده و سامانه‌های پدافندی در مناطق مختلفی مستقر کنند، اما باید بدانند که این سامانه‌ها قادر نخواهند بود تا آنان را از ضربات دردناک نیروهای مسلح یمن در امان نگه دارند.

او خطاب به ائتلاف متجاوز گفت: اگر به خصومت و محاصره ملت ما ادامه دهید، موشک‌های بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین همانند موج ملخ در آسمان شما پدیدار خواهند شد.

او در پایان سخنانش که شبکه تلویزیونی المسیره آن را به طور کامل منتشر کرد، گفت: اولویت ماموریت مبارزین دفاع از منافع ملت و حفاظت و صیانت از تمامیت ارضی یمن و تحقق پیروزی فراگیر برای جمهوری یمن است.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.