محسن نصراصفهانی اعلام کرد:

تیم تپانچه ایران در انتظار ۵ سهمیه المپیک پاریس


سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: امیدواریم تیم تپانچه برای المپیک پاریس حداکثر ۴ سهمیه دیگر بگیرد.

10/30/2022 9:17:08 AM
کد خبر: 9555

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: امیدواریم تیم تپانچه برای المپیک پاریس حداکثر ۴ سهمیه دیگر بگیرد.

به گزارش سارنا به نقل از ایسنا، محسن نصراصفهانی در گفت و گو با ایسنا، در مورد مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان مصر اظهار کرد: مسابقات مصر در سطح بالایی بود. تمام کشورهای دنیا با آمادگی خوبی در این مسابقات شرکت کردند. ما با همه مشکلات همچون کمبود فشنگ و تجهیزات توانستیم تیم را با اردوهای داخلی درسطح آمادگی بالایی نگه داریم.

وی در ادامه در مورد عملکرد تیم ملی تپانچه گفت: در این مسابقات توانستیم در تپانچه مردان نایب قهرمان، در تپانچه تیمی زنان و میکس تیمی نیز به مدال برنز برسیم. در ۲۵ متر زنان هم که با پنجمی هانیه رستمیان سهمیه المپیک پاریس کسب شد. این اولین سهمیه ایران در المپیک پاریس بود و خداراشکر رستمیان توانست این سهمیه ارزشمند را کسب کند.

سرمربی تیم ملی تپانچه در پاسخ به این سوال که چند سهمیه دیگر تا المپیک پاریس در تپانچه کسب خواهد شد، گفت: امیدواریم حداکثر ۴ سهمیه و حداقل دو سهمیه دیگر در تپانچه بگیریم و به کاروان ایران در پاریس ملحق شویم.

او در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه‌ای در المپیک قابل پیش بینی است گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که با آمادگی خوبی در المپیک شرکت کنیم. نمی توان قولی داد چون المپیک آوردگاه بزرگی است. تمام ورزشکارانی که در المپیک حاضر می‌شوند با تمرین و تلاش می‌آیند. ما باید ببینیم در ادامه چه مقدار از برنامه‌های تیم ملی را می توان به اجرا رساند.

وی در پایان گفت: سردار قربانی از ابتدای سال کار ریاست را شروع کرده است و نیاز به حمایت مالی دارد. رشته ما تجهیزات محور است و نیاز به سلاح، فشنگ و ساچمه به روز داریم. واقعا از مسئولان می‌خواهیم که سردار قربانی را حمایت کنند تا ما بتوانیم اعزام و اردوهای برون‌مرزی را جهت تهیه فشنگ و تجهیزات در برنامه‌ها اجرایی کنیم.

نظر بدهید


نام:


ایمیل:


موضوع:


توجه: دیدگاه هایی که حاوی توهین و تهمت و یا فاقد محتوایی که به بحث کمک میکند باشند احتمالا مورد تایید قرار نمیگیرند.